15.Bölüm

205 21 2
                                    

Önceki bölüm

Çok fazla uyuduğu için uykusu yoktu. Birazcık gelişim yaparak vakit geçirmeye karar verdi. Belki de bunu yapmak hastalığının daha hızlı iyileşmesini sağlardı.
.
.
.
Zaman yavaşça geçti.

Xiuya Xin, 2 gün içerisinde daha iyi hale gelmişti. Bu yüzden de kendisini dışarıya çıkabileceğine inandırmıştı. Sonsuza kadar hasta olacak değildi değil mi?

-Tüm hazırlıklarını yaptın mı Ying'er?

Mo Ying, başıyla onayladı ve Xiuya Xin'i baştan sona ciddiyetle inceledikten sonra konuştu.

-Usta, gerçekten de gelmek istiyor musun? Hala yeterince iyileşmedin.. Biraz daha evde kalıp dinlenmek daha iyi olur.

Xiuya Xin, hafif bir gülümsemeyle Mo Ying'in saçlarını okşadı ve kendisinden emin bir sesle konuştu.

-Benim hakkımda endişelendiğin için teşekkürler Ying'er. Fakat ben gayet iyiyim ve bir usta olarak da öğrencimle beraber gitmek istiyorum.

Mo Ying, somurtsa da başka bir şey demedi. Çünkü ne kadar konuşursa konuşsun, ustasını ikna edemeyeceğini anlamıştı.

-Ustanın ilgisi için minnettarım.

Xiuya Xin, derin bir iç çektikten ve evine kısa bir bakış attıktan sonra konuştu.

-Pekala, artık ayrılma zamanımız geldi. Herkesi bekletmek uygun bir tavır değildir.

Mo Ying, başıyla onayladı. Bundan sonra ikili hızla evden çıktılar ve tarikatın dış kapısına kadar yürüdüler.

Dış kapıda bekleyen yaklaşık olarak bir düzine insan vardı. Aralarında sadece bir tane yetişkin vardı. Diğerleri çocuktu. Bunlar, deneyim amacıyla gönderilen öğrencilerdi.

Xiuya Xin, hafifçe eğildi ve resmi bir selam verdi.

-Savaş tepesinden Jin Guan'ı selamlıyorum.

Jin Guan isimli adam da aynı şekilde selam verdikten sonra konuştu. Kendisi de bir kıdemliydi.

-Bilgin tepesinden Xiuya Xin'i selamlıyorum. Kıdemli Xiuya, sizin geleceğinizden şüpheliydim. Fakat böylesi daha iyi. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

-Gayet iyiyim. Endişelenecek bir durum yok. Öyleyse hemen ayrılalım.

-Pekala. O zaman size görevden kısaca bahsedeyim. Tarikat, bizden 4 aylık bir yolculuğa çıkmamızı ve yol boyunca da çıkan sorunları, öğrencilere çözdürmemizi istedi.

Xiuya Xin, başıyla onayladı. Zaten bunu kitapta okumuştu. Olacak olanlara karşı az çok bilgisi vardı. Fakat bu iyi bir şey değildi. Oldukça endişeliydi. Yine de dışarıya belli etmedi.

-Anlıyorum. Bu sefer ilginç bir deneyim görevi oluşturulmuş.

Normalde tarikat, deneyim görevleri için kasaba sorunlarını seçerdi. Böylece iki işi bir arada yapmış olurlardı. Hem kasaba sorunları çözüme kavuşturulmuş olurdu hem de öğrenciler deneyim kazanmış...

YN: Bu sefer farklı bir şey yazdım. Nasıl olmuş?

Tarikat cidden bu yıl farklı bir yol izlemişti. Bu bir yenilikti.

Henüz kimse bunun neden olduğunu bilmiyordu. En azından Xiuya Xin dışında...

Xiuya Xin, kitabı okumuştu. Neredeyse her şey kitaba göre ilerliyordu. Yani şu anlık bir farklılık olacağını sanmıyordu. Tabi Mo Ying'e olan davranışları dışında..

Kitaba göre, yakında barış anlaşması bozulacaktı. Tarikatlar arasında anlaşmazlık açıkça görülmeye başlamıştı. Bunun sonucunda da ilerde büyük bir savaş çıkacaktı. Çok fazla kan dökülecekti!

  I do not want to fall into the hands of the devil !!! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin