Кристи от самото начало на вечерта си го просеше. Искаше да играем много опасна игра с една разлика аз не бях вече дете, а тя се беше превърнала в нещо напълно непонятно за мен. Красотата ѝ надхвърляше най-смелите ми очаквания. Никога не бях я виждал в такава светлина. Завъртя главата на всеки мъж в този бар, а тази рокля беше като втората ѝ кожа. Разкриваше толкова много от гърдите ѝ, че костваше всичкия ми самоконтрол да не им се нахвърля като подивяло животно. Тялото ѝ откликваше на всяка моя покана, която му отправях, усещах я колко е възбудена и колко много ме желае от километри.
- Какви ги вършиш? - Попита задъхана.
- Знам, че те стреснах ангелче, обаче не бих пропуснал беззащитното ти положение в момента.
- Махни шибаните си ръце от мен! - Повиши тон.
- Защо се преструваш, че не ме искаш?
Смъкнах презрамките ѝ и зърната ѝ настръхнаха, наведох се и обходих с устни всяко едно, дадох им специално внимание. Кристи вплете пръсти в косата. С длани шарех нагоре по бедрата ѝ, докато не стигнаха финалната си дестинация. Бельото ѝ беше подгизнало, смъкнах го надолу по краката ѝ, погалих с единия си пръст туптящия ѝ клитор.
- Още ли желаеш да спра?
- Моля те...
- За какво ме молиш Кристи?
- Искам те...
- Така ли, ангелче? - Обичах да я дразня.
Тя изсумтя и се притисна към мен, разбих устни в нейните, бяха толкова греховни и изкусителни. Тя ме побъркваше. И двамата се борехме за надмощие, въздухът около нас се разгорещи и едва си поемахме дъх. Намери копчетата на панталона ми и ги разкопча нетърпеливо после ги побутна надолу. В очите ѝ лумнаха пламъци и щяха да ме изпепелят. Отърках члена ми в мокрите ѝ гънки, всеки момент щях да се пръсна, болеше ме, трябваше да се заровя в нея. Наместих се на входа ѝ и с един тласък се озовах дълбоко в нея.
- Хънтър! - Извика името ми.
Забързах темпото ни, което се превръщаше в нещо мощно и усещах как ще се разпадна на хиляди парчета. Кристи забиваше ноктите си в гърба ми и стоновете ѝ огласяха цялото помещение. Влагата ѝ се стичаше по краката ѝ и направо ме погубваше. Не мислех въобще трезво, сякаш бяхме само двамата. За първи път изпитвам такава власт, каквато тя имаше над мен. Устните ми бяха навсякъде по нея, едва утолявах глада си към нея, бях като пристрастен към дрога. Кристи се тресеше под мен беше близо до освобождението си, както и аз, което ми напомни да изляза от нея преди да свърша, защото последствията щяха да бъдат много лоши. Колкото и да ми харесваше трябваше да се отделя. Секунда по-късно ни настигна оргазмът ни, изцеди ме до последната капка. Осъзнах се какво направих и се отдръпнах от нея, течността ми се стече по пода.
VOUS LISEZ
Her lie goes/Лъжата ѝ отива
Roman d'amourКой е виновен за собственото ми нелепо състояние? Точно така той - Хънтър Валенте. Убиеца на всички мои мечти. Съсипа миналото ми, настоящето и бъдещето, унищожи всяка моя една надежда и не стига това, а уби и любовта ми... А после? После се влюбих...