Признах си чувствата и какво? Смятайте ме за огромна глупачка, нека критиките започнат веднага... Всъщност огромен товар ми падна от плещите, сега съм свободна да мисля и да реализирам плана си, може би ще се опитам да намеря някого, който си заслужава и няма да ме изостави по средата на пътя. Хънтър не ме заслужаваше, той гледаше само как да се възползва от ситуацията и да извлича полезното за себе си. Просто се ядосвах на мен, че пропилях цяла една година тичайки след него в опит да му привлека вниманието. Той щеше да си остане поредния женкар в живота ми, който мисли с оная си работа и колко жени да изчука за седмица. Осъзнах се слава богу и се отървах почти невредима. Оставаше само глупавото интервю за петък и официално приключвахме и прекратявахме всякакви контакти. Нищо нямаше да ни свързва повече. Защо ли ме глождеше тази мисъл и не ми даваше мира? Трябва да се осъзная и да погледна мизерната реалност, в която се намирам.
***
Лора стоеше срещу мен и ме наблюдаваше любопитно.
- Какво? - Попитах я сопнато.
- Значи му изтърси и той ти отговори по този начин?
- От него нищо не очаквам, дори не го виня, той ми каза истината в очите.
- Искам да знам само едно беше ли сигурен в думите си, видя ли му изражението докато ги изрича?
- Стори ми се объркан, пък и не чета мисли Лора.
- Кога ще е срещата ви?
- В края на седмицата, ще е за последно.
- Направи така, че да те запомни завинаги.
- Накъде биеш, Ло? - Наричах я по този начин, само когато ѝ бях ядосана.
- Ще съставим много як план, за да го накараме да ревнува.
- Той няма чувства към мен каква ревност те гони?
- Не бъди толкова убедена, докато не видиш доказателствата. Къде ще се срещнете?
- В офиса му, все пак е интервю.
- Страхотно ще сте насаме. Аз ще ти звънна по някое време, докато си с него и уж между другото ще споменеш някакво мъжко име, например че си заета вечерта ще излизаш на среща с някой.
- И си въобразяваш, че ще проработи?
- Сто процента ще го разчовърка и ще те пита.
- И каква е ползата ми?
- Да му сриташ задника, защото се е помислил за много велик, определено отмъщението ми ще го срази.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Her lie goes/Лъжата ѝ отива
RomanceКой е виновен за собственото ми нелепо състояние? Точно така той - Хънтър Валенте. Убиеца на всички мои мечти. Съсипа миналото ми, настоящето и бъдещето, унищожи всяка моя една надежда и не стига това, а уби и любовта ми... А после? После се влюбих...