30

435 36 8
                                    

След като целия багаж бе в колата, всички се качиха вътре. Кук бе се подпрял на стъклото и мрънкаше.

Х: Вече не го понасям - изказа мнение и въздъхна

К: Преча ли ти бе? - озъби му се

Х: Много

К: Татко ще спреш ли до магазина? - не обърна внимание на брат си и погледна към баща си

Н: Добре

След няколко минути Нам спря пред магазина. Кук отвори вратата и слезе. Влезе вътре в магазина взимайки си няколко кутии цигари, две енергийни напитки и кутия презервативи. На касата плати всичко, слагайки му покупките в торбичка, след което излезе от магазина. Но на входа се блъсна в някой.

Кай: О, Кук от кога не сме се виждали - усмихна се

К: О, така е. Как е живота при теб?

Кай: Все същия, ти накъде така в тва състояние

К: На почивка

Всички от семейство Ким ги гледаха и чакаха най - малкия да се качи.

Кай: Е приятно изкарване

К: Благодаря и когато идваш пак в града звънни

Кай: Добре, айде

К: Айде - махна му

Джънгкук се качи в колата и затвори вратата, облягайки се на стъклото. След което потеглиха.

Д: Кой беше това Куки?

К: Кай

Д: Много се е променил

К: Така е

Н: Ти какво си взе?

К: А цигари и енергийни

Нам кимна и си продължи по пътя. Малките Ким гледаха в торбата на Кук, която бе леко прозрачна и виждаха и друго нещо. Не им се мислеше какво ще ги очаква на почивката.

°°°°°°°°°

След няколко часа път най - накрая стигнаха. Кук бе изпил енергийните и бе изпушил половин кутия цигари.

Н: Хайде слизайте

Всички слязоха и отидоха на рецепцията първо за да си вземат ключовете за стаите.

След няколко минути пак бяха до колата и си сваляха багажа, вкарвайки го вътре в хотела.

°°°°°°°°

Щом четирите момчета влязоха в стаята, в която щяха да са, първото нещо бе да видят леглата как са. И за тяхна радост всички бяха единични. Кук влезе навътре хвърляйки багажа си до едно от леглата и веднага легна като затвори очи.

Т: Мързел - измрънка

Ю: Вече съжалявам, че дойдох

Ч: Ще го изтърпи малко

К: Чувам ви

Х: Не ни пука

К: Майната ви - изсъска - оставете ме поне да заспя и после си говорете колкото искате. Защото главата почва да ме боли.

Х: Еми вземи хапче от мама

К: Мързи ме да отида до там

Трите момчета въздъхнаха и се заеха с багажа си.

Джин влезе по едно време в стаята и веднага отиде до Кук.

Д: Спиш ли? - каза тихо, като го помилва по гърба. И нещо което привлече погледа му бе кутията презервативи, но не каза нищо.

К: Не

Д: Нося ти хапче

Кук веднага се изправи взимайки го, както и чашата с водата от ръката на майка си и го изпи.

Д: Хайде сега лягай и се наспи

Кук кимна като започна да се съблича, не можеше да спи с толкова много дрехи по себе си. Той постоянно спреш чисто гол в тях, но тук нямаше как, или точно сега не му се занимаваше.

Кук остана само по боксерки и легна отново.

Д: Момчета вие, ако искате се разходете, а по - късно може да отидем и до плажа

Ю: Много е топло сега, може довечера

Д: Както кажете и по тихо, не пречете на Кук

Момчетата кимнаха, а Джин излезе от стаята.

550 думи

Big family, but then they regret itWhere stories live. Discover now