Месеците си минаваха бавно бавно. Кук всяка седмица бе в Пусан. С Тае се сближаваха все повече и повече с всяка изминала седмица.
Бе станало август месец, което значеше, почивка.
Т: Аз няма да дойда - вече няколко дни това повтаряше на техните
Н: Тае стига, утре заминаваме и това е. Защо не искаш да идваш?
Т: Ще отидем в Сеул с Хани за тези две седмици
Д: Нека това бъде първият плаж на Ханбин - погледна го с надеждата да го разубеди.
Т: С Кук няма да може да се видиш следващите уикенди, затова не - направи тъжна физиономия
Д: Не исках да му развалям изненадата, но - въздъхна - Кук ще дойде. Каза да не ти казваме. Запазили сме апартамент и той каза че вие тримата ще сте в една от спалните. Той само че ще дойде средата на седмицата, защото не му пуснали повече отпуск.
Т: Не ми го казваш само и само за да дойда нали?
Д: Кук ще дойде, това бе изненада от него за теб - а Тае кимна
Т: Добре тогава, няма как да не дойдем - усмихна се
°°°°°°°°°°°°°
Вече от три дни семейство Ким бяха на почивка. Тае не бе излизал на вън с Хани, чакаше Кук да дойде, че малкия да си направи първото море с родителите си. Техьонг дефакто скучаеше по цял ден в този апартамент. Чим му правеше компания през повечето време, но изчезваше когато Юнги минеше покрай тях.
Тае сега седеше и гледаше телевизия и тогава врата се отвори. Помисли че ще е някой от семейството му. Погледна и кого да види, Кук. Усмихна се широко и се изправи като се метна в буквалния смисъл на врата му.
Т: Много ми липсваше Куки. Чаках теб за да отидем заедно на плажа и Хани да си направи първия плаж. Ох много ми липсваше - целуна го по бузата като не го пускаше и бе увил и краката си около него, а Кук бе реагирал бързо и го бе хванал здраво.
К: И ти ми липсваше Тае - усмихна се - Но май са ми развалили изненадата
Т: Да, заради мен, извинявай - наведе глава - Просто не исках да идвам, щях да дойда при теб в Сеул
К: Ой миличкия - целуна го по челото - всичко е наред. А сега хайде да се оправяме и да слизаме на плажа - усмивката не слизаше от лицето му, а Тае кимна.
Кук закрачи натам на където го упътваше Тае, докато го носеше. Малкия влезе в стаята им и погледна Хан който спинкаше.
К: Ой боже, кой спинка - усмихна се широко. Седна на леглото до бебето с Тае в скута. - Радвам се че си щастлив сладък - целуна бузата на Тае.
След време Тае и Кук се бяха оправили, Хан се бе събудил и слязоха на плажа. Джънгкук носеше кошчето в което беше бебчо, а другата му ръка бе заета с тази на Тае. Двамата бяха преплети пръсти, по желание на големия.
Намериха техните и отидоха при тях.
Първия плаж на Ханбин бе много хубав. Изпълнен почети само със снимки, дали само на него или на него и баща му. Тае искаше спомени.505 думи
Чести рожден ден на нашия сладък Джини!
YOU ARE READING
Big family, but then they regret it
FanfictionНамджун и Джин си осиновяват деца, а това са Юнги, Хосок, Джимин, Техьонг и Джънгкук. Момчетата още от сиропиталището делят Кук. След време обаче си го връща. Четете и разберете ★ Начало:01.01.2021г Край:31.12.2021г