– Titeket meg ki hívott meg? –kérdezi Nick.
Én Tiffany-ra nézek, ő pedig végre válaszol.
– Öhm...Derek hívott meg!
– Áh, szóval ő. Na jó, gyertek be! –mondja, majd beenged minket az ajtón.
– Csodálkozom, hogy téged is meghívtak –szúrja oda nekem amikor belépek mellé az ajtón.
– Én pedig csodálkozom, hogy a házigazda téged is beengedett ide. Azt hittem nem jöhetnek mindenféle jöttmentek erre a bulira –szóltam vissza.
– Én is azt hittem, ezért is nem értem mit keresel itt –kontrázott.
– Ha nem tetszik, hogy itt vagyok írjál haza!
– Nincs rá szükségem. Ugyanis itthon vagyok –mondta széles vigyorral, és akkor esett le, ez az ő bulija, az ő házában.
– Tiffany, nem azt mondtad, hogy Derek hívott meg? –fordultam hátra Tiffany-hoz.
– Hát igazából nem is ismerek Dereket. És mentségemre szóljon, nem tudtam, hogy az ő bulija –mutatott Nick-re.
– Igazából még én se ismerek Dereket. –vallja be Nick is.
– Ezt nem hiszem el! Tiffany én megyek. –mondtam, és már indultam is ki az ajtón, de valaki megragadta a karomat. Nick volt az.
–Te meg mit csinálsz? –kérdezem.
–Ne menjetek, maradjatok nyugodtan, ígérem nem foglak titeket zavarni! Én az egyik, ti pedig a ház másik végében lesztek, csak maradjatok –őszintén meglepett, nem gondoltam volna, hogy azt akarja, hogy maradjunk.
– Maradunk! –vágja rá Tiff, engem meg se kérdezve.
Nick elmosolyodik, majd elengedi a karomat.
– Rendben. Jó bulizást! –mondja, majd biccent egyet a fejével és elmegy.
– Te képes voltál elhozni egy olyan buliba ahol még azt se tudod ki a házigazda?! –esek neki Tiffany-nak.
– Ha azt mondom, hogy nem tudom kinek a bulijába megyünk, akkor sosem jöttél volna velem!
– Hát még szép, hogy nem.....
– Na mindegy, most már bulizzunk. –mondja Tiff, majd megfogja a kezem és elkezd húzni a tömeg felé.
Elmegyünk a pulthoz, -mert ugye itt még az is van- ,majd iszunk valami koktélt, aminek nem tudom a nevét, de Tiffany szerint nagyon jó.
Táncolgatunk, koktélozunk, majd már csak azt látom, hogy egyedül vagyok. Tiffany sehol.
Kétségbe esem, azt mondta nem hagy egyedül.
– Helló, nem láttál egy fekete ruhás lányt, a neve Tiffany –kérdezem már körülbelül a harmadik embertől.
De a válasz ugyanaz.
Nem.
Ezután felmegyek az emeletre, hátha itt megtalálom. Bekopogtatok pár szobába, hátha meglelem valahol.
De eddig még a keresésem sikertelen.
Majd meghallom Tiff nevetését egy szobából.
Benyitok.
A szobában legalább öten vannak és valami játékot játszanak.
Felelsz vagy mersz.
– Tiffany, mindenhol kerestelek! Tudod, hogy megijedtem?! –szidom le barátnőmet, amint leülök mellé.
YOU ARE READING
Szeretni nem bűn
Romance~Befejezett~ Egy lány élete teljesen felfordul, amikor oda kell költözzön, annak a srácnak a házába, akit nagyon utál. Kezdés: 2021.05.16 Befejezés: 2021.09.08