📻13.Bölüm📻

170 20 16
                                    

Aman aman aman kim geliyoor KRAL geliyoor EXO geliyoor!

SeungMin de beni onayladığına göree 😍

Beni K-pop ile tanıştıran SHINee'den sonra tanıdığım ilk grup! Reisler bir girdiler sektöre üfff

Haziran dönüşlerine çok az bir süre kaldı. Umarım ölmem *öldü*

Bu arada yorumlar niye az? Üzülüyorum ben.. yorum yapın lütfenn :)

Keyifli Okumalar🥂

"Onu büyükannemden saklamalıyız."

Oturduğu koltukta, ilacın etkisiyle şirin şirin hareketler yapan JongHo'ya bakarak mırıldandım. Beni onaylayan mırıltılar, koltukta oturan şahsiyete değişik bakışlar atan ikiliden yükseldi.

Büyükannemin gazilerinden olan WooYoung ve San bir anda göz göze geldiler ve aynı anda sırıtmaya başladılar. Bu şeytani sırıtma benim hiç hoşuma gitmemişti.

WooYoung, odanın JongHo'ya en uzak köşesinde oturduğu sandalyeden kalktı ve tam olarak JongHo'nun yanına oturdu.

"JongHo-ya!"

Aynı onun gibi peltek konuşmaya başlayan WooYoung ile yüzümü ekşittim. Hayır, buna bakamayacaktım!

JongHo, onu cevaplamak için sevimli mırıltılar çıkarırken San yapmacık bir şekilde öğürmüştü. Haklıydı da!

Bunu neden yapıyorsun WooYoung!?

"Daha fazla tahammül edemem! Gidiyorum ben.."

Benimle beraber bütün Seul'ü gezen süt şişelerimi alıp çatı katından ayrıldım. Merdivenlerden inmek üzereyken kıyamet karşıladı beni. Evet, büyükannem!

"WooYoung çocuğum yukarıda mı Seon? Uyuyordu en son."

San'a oğluş, WooYoung'a çocuğun ama bana Seon! Öyle mi?

Çok kırıcısınız hanımefendi!

"Hıhı. Uyuyormuş hâla."

Büyükannemin gözleri bu defa elimdeki süt şişelerine takıldı. Ah.. hayır! Düşündüğüm şe-

"Ne güzel, iki şişe almışsın!"

Poşetin içindeki süt şişelerinden birini aldı ve merdivenlerden indi. Harika! Bütün sütlerimi çatı katındaki mültecilere yedirecekti!

◇◇◇◇◇

"Ee, nasıldı?"

Pratik odasında, YunHo ve ben dinlenmek için yere oturmuştuk. İnanılmaz bir azmi vardı. Benim dans konusunda berbat olduğumu kabul etmiyordu.

"Ne nasıldı?"

"İtirafın?"

Kime ne itirafım? Yine hangi olaya, nasıl dahil olmuştum ben?

YunHo elindeki su şişesiyle oyalanıyorken aklına gelmiş gibi başını kaldırdı.

"Nota ismini yazmadın mı yoksa?"

Ne notu ya!? İyi misin sen YunHo? Ne kaçırıyorum ben yine?

"Tamam, her neyse.."

Kendi de saçmaladığını fark etmiş gibi konuyu kapatmıştı. Konu ne daha bilmeyen ben öylece kalmıştım ya, neyse.

Radio // Choi JongHoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin