مقدمه

20.7K 1.7K 150
                                    

موهبت... بخشش و دهشی از جانب زندگی به یک شخص که باعث متمایز شدن اون فرد از دیگر افراد میشه. برخوردار بودن از یک موهبت توی زندگی، همیشه به نفع یک فرد بوده؛ این چیزیه که افراد عادی درباره‌ی کارآیی موهبت می‌دونن؛ اما متمایز بودن و داشتن قدرتی فراتر از قدرت افراد عادی، یا همون برخورداری از یک موهبت، قرار نیست همیشه تو رو به قله‌های خوشبختی جهان هستی ببره. یا بهتره اینطور بگیم که، هرشخص برخوردار از موهبتی، اون‌قدرها هم که انتظار میره، خوش‌شانس و سعادتمند نیست و تهیونگ، امگای ساکن پک طلوع دشت، کسی بود که این نظریه رو با گوشت و خونش درک می‌کرد. کسی که از یک موهبت بزرگ برخوردار بود و اون موهبت چیزی نبود جز متولد شدن به عنوان یک وِرتو یا همون... مبدل. مبدل‌ها، معدود افرادی از گونه‌ی گرگ‌نماها بودن، دارای ارتباطی قوی با طبیعت و زمین که می‌تونستن انرژی جاری در دل طبیعت رو به بدن خودشون جذب و تبدیل به هر نوع انرژی دیگه‌ای که توسط بدن یک گرگ قابل استفاده باشه، بکنن‌. همیشه گرگ‌هایی وجود داشتن که نتونن با روح طبیعت و حتی گرگ درون خودشون ارتباط برقرار کنن و اینجا بود که نیاز به وجود یک مبدل یا همون ورتو، به شدت احساس می‌شد. به این ترتیب، وجود یک ورتو توی هر پکی یک امر حیاتی به حساب می‌اومد و لازم می‌شد تا موهبت عطاشده به مبدل‌ها، ارزشمند شمرده بشه؛ اما کی گفته که تمام گرگ‌نماها قراره به این قضیه اعتقاد قلبی داشته باشن؟!

_______________________________________

شب‌تون بخیر :) حال و احوال؟
من برگشتم با یه فیک امگاورس... قرار بود با کورال برگردم پیشتون، اما اگه توی کانالم عضو بوده باشید، حتما خبر دارید که گفتم که هنوز تا آپ کورال مونده و به همین خاطر تصمیم گرفتم برای کمتر منتظر گذاشتن‌تون، این فیک رو براتون آپ کنم. این فیک امگاورس، اون امگاورسی نیست که قبلا درباره‌اش صحبت کردم. آپ اون فیک سرجاشه و این یه داستان جداست.
داستان این فیک قراره مثل باقی کارهام تا حدودی روزمره پیش بره و شاید حتی تا نیمه‌ی داستان براتون کلیشه‌ی محض باشه( در واقع تعمدا کلیشه‌ای نوشته شده)، ولی نیمه‌ی دوم داستان قراره متفاوت‌تر باشه.👌🏼این فیک زیاد طولانی نیست و توی بیست پارت یا کمتر بسته میشه. امیدوارم از خوندنش لذت ببرید.
آپ فیک روزهای پنج‌شنبه‌ست، در نتیجه فردا پارت اولش آپ میشه.
اگه سوالی درباره‌اش داشتید، می‌تونید توی کامنتا ازم بپرسید عزیزای من❤
آدرس چنل :
soobinsroom

Endowment [kookv]Where stories live. Discover now