-Burası Neresi!?
dedim.
.........................................................
Emre;
-Anlarsın birazdan gel.diyerek kolumdan tutup çekiştirdi.
-Ya bıraksana kolumu Hayvan herif.
diyerek bağırıyordum ama nafile dinleyen mi var sonrada.
-İmdat! yardım edin.
diye bağırmaya başladım. Emre bana bakıp dalga geçer gibi sırıtmaya başladı.
-Boşuna bağırma ya da bağır sonuçta sesini burada hiç kimse duyamaz.-Ya bırak ne istiyorsun benden bırak beni kime diyorum Emre.
beni hiç dinlemiyordu ıssız bir orman ve karşıda büyük bir ev vardı oraya götürüyordu beni sonra geldik kapıyı açtı beni zorla kucakladı ben çığlık atmaya başladım.
-Ya bıraksana beni.
-Of Maya ya başka bir şey bilmez misin? sen bıraksana, beni bıraksana beni başka bir şey yok yeter.
-Bırak o zaman sende.
-Tamam.
deyip L koltuğa bıraktı beni ve,
-Al işte istediğin oldu bıraktım.diyerek kapıyı kitleyip mutfağa gidip dolabı açıp başladı konuşmaya.
-Ne yemek istersin ?
-Yemiyorum ben.
-Yersin, yersin karnın acıkmıştım.
-Hayır yemiyorum.
-Peki sen bilirsin.
dedi bir 5-6 dk sonra elinde iki sandviç ve iki meyve suyuyla geldi ve söylenmeye başladı.
-Evde kız var ama biz hazırlıyoruz bunları olacak iş değil.
-Ya hala konuşuyor musun sen?
Benim söylediklerimi hiç takmadan.
-Hadi Maya yesene.
-Ye-mi-yor-um.
-Yi-yor-sun.
- Dalgamı geçiyorsun sen istemiyorum.
-Tamam sen bilirsin buraya bırakıyorum acıkırsan yersin he bide bugün buradasın.
diyerek yürümeye başladı hemen ayaklandım.
-Nasıl bugün buradasın ya.-Bas baya buradasın bir şey uydur ailene.
-Hayır Emre gideceğim.
-Aklından bile geçirme.
-Of.
diyerek somurtup oturdum koltuğa.
sonra edaya mesaj attım. Annemler sorarsa ben sizdeyim diye sonra anneme mesaj attım anne Eda biraz hastada ben yanındayım bugün diye mesaj attım çünkü öyle yalan söylemek daha kolaydı telefonda kekeliyordum sonra ayağı kalktım Emre kapıyı kitleyip gitmişti etrafa bakmaya başladım bir kaçış bulmaya çalıştım ama yok her yer kapalı sonra karnım guruldamaya başladı hayır Maya yemeyeceksin biraz daha beklerdim ya gözlerimi sandviçe dikmiştim ve dayanamayıp alıp hemen yemeye başladım sonra telefonuma mesaj geldi Eda.
-Tamam canım sen merak etme onuda neden ne oldu neredesin ki sen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
Teen FictionHiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir aşk hikayesi.