Telefonumun mesaj sesiyle irkildim masanın üstündeki telefonuma uzanım mesajı açtım
Emre'dendiMesaj;Hazırsan geliyorum.
Tamam aşkım hazırım diye cevap yazdım ve gönderdim sonra bir mesaj daha.
Emre;Geldim.
Diye mesaj attı ve dışarıya çıktım gelmişti arabaya yaslanmış beni bekliyordu sonra "hoş geldin prenses nede güzel olmuşsun sen " dedi "Senin eserin " diye karşılık verdim sonra arabanın kapısını açtım oturdum oda direksiyona geçti sonra yola koyuldu."nereye gidiyoruz?"
"süprizzz"
"hmm tamam peki öyle olsun "
Sonra bir yerde durduk büyük bir yerdi yavaşça içeri girdik ama kimse yoktu güzel loş bir ortamdı ve tam ortada büyük güzel bizim için hazırlanmış bir masa çok güzeldi ve arkadan gelen o güzel yumuşak müzik de bize eşlik ediyordu .
"Aşkım bunlar bizim için mi?""Evet bir tanem bu akşam senin için özenerek hazırlattım bu gece bizim için özel bir gece"
"Hmm"
Sonra sandalyeyi çekti oturdum oda karşıma oturdu hiç kimse yoktu çok güzel her şey harikaydı sonra bir güzel yemeğe başladık yemeğimiz bitişti buranın üstü oteldi sonra Emre yanıma geldi elimi tutarak beni kaldırdı ve biz dans etmeye başladık .
"Çok güzelsin"
Kesin şimdi kızarmıştım.
"Utanma artık"
"Napim elimde değil"
"Bak ben seni seviyorum sende beni seviyorsan"
"Seviyorum"
"O zaman utanma"
"Tamam"
"Tamam mı?"
"Evet tamam utanmıcam artık"
"Gel o zaman"
Diyerek beni kolumdan tutarak yukarıya çıktık ve otelin bir odasına girdik Emre bizim için bir oda ayırtmıştı sonra hızlıca kapıyı kapattı ve bana yaklaştı ben biraz ürkmüştüm çünkü Emre sarhoş olabilirdi yemeğin yanında şarapta içmişti bana yaklaştı ve hızlıca duvara yasladı beni eliyle yanağımı okşamaya başladı ben titremeye başlamıştım.
"korkuyor musun?"
Derin derin nefes almaya başladım.
"Sen sarhoşsun"
"Korkuyor musun benden"
"Evet bu halin beni tedirgin ediyo"
"Güzell"
"Ne güzel bu halinden korkmam mı?"
"Evet benden korkman hoşuma gidiyo utanma dedim ya utanma ama kork utanacağın şeyler olucak tabii"
"Neden bahsediyosun sen"
"Şu an bi eğitimdesin sana herşeyi öğreticem"
"Neyi öğreticeksin ne eğitimi"
"Ne kadar da çok heyecanlısın öyle meraklan biraz sonunda istediğim hale geleceksin istediğim şekilde"
"Emre sen iyi değilsin ben gitmek istiyorum yarın konuşuruz ya da sen kendine gelene kadar"Diyerek onu ittirdim ittirdiğim yerine bakarak yavaşça kafasını kaldırdı ve öyle bir bakış attı ki öldüresiyceydi.
"Sen..sen ne dedin"
"Ne dedim"
"Ne dedin sen"
"Gitmek istiyorum Emre"
"Gitmek mi ..demek gitmek istiyosun ha gitmek"
"Evet bak Emre beni korkutuyosun"
"Korkman hoşuma gidiyo kork zaten"
"Ama benim hoşuma gitmiyor gidiyorum ben"
Diyerek kapıya yöneldim ama Emre kolumdan sıkıca tutup yatağa fırlattı beni Bu Emre değildi yani olamazdı benim sevdiğim aşık olduğum Emre bu değil Emre gitti sanki yerine başkası beni yatağa fırlattıktan sonra üstüme çıktı ve yaklaştı Artık çok ...çok fazla korkuyordum bana zarar vermesinden korkuyordum.kalp atışların çok hızlı atıyordu kalbim düzensiz atıyordu nefesimi kontrol edemiyordum bu arada tabii göğüsüm yukarı aşağı hareket ediyordu Emre yaklaştı ve yaklaştı
"Korkuyosun ..hemde çok fazla korkuyosun"
Evet korkuyordum onun istediğide buydu zaten çok korkmuştum ama cevap vermedim
"Korkman güzel tam benim istediğim gibi artık seni dahada fazla istiyorum"
Ne dedi o ya buradan gitmem lazım o sarhoştu ve saçmalıyordu fısıltı sesi gibi kısık sesle
"Lütfen..Lütfen bana zarar verme"
"Neden sana zarar veriyim ki canını acıtmicam seni seviyorum ve istiyorum"
Diyerek boynuma yaslanıp kokumu içine çekti ve küçük bir öpücük kondurdu
"Ah Maya ..ah kokuna tapıyorum çok güzelsin tadın harika"
"Emre"
"Efendim"
Sonra yüzünü yavaşça kaldırdı.
"Emre iyi değilsin lütfen"
Emre bu sözümden sonra bir an duraksadı yüzü değişti ve bir hızla kalktı ve duvara vurmaya başladı .
" Kahretsin "
" kahretsin" diyordu sürekli ben ise ne olduğunu anlamamıştım pişman mı oldu acaba sonra yaklaştı elleriyle yüzümü avuçladı.
"Özür dilerim ..özür dilerim.prensesim ben ..ben isteyerek söylemedim onları..özür dilerim meleğim özür dilerim kendimde değildim aslında hala değilim""Tamam Emre daha fazla özür dileme biliyorum isteyerek söylemedin sarhoşsun bunun için bu gece ben gidiyim olur mu?"
"Hayır yalnız bırakma beni ben bir duş alıp kendime gelirim özür dilerim lütfen gitme yanım da kal"
"Emre ama.."
"Maya lütfen"
"Tamam sen duşa gir ve kendine gel olur mu?"
"Tamam prenses bekle beni burada geliyorum hemen"
Diyerek yanağıma küçük bir öpücük kondurdu ve sonra duş almak için banyoya giderken kapıda durdu.
"İstersen sende gel"
Dedi garip şaşırmış anlamsızca bakarken gülmeye başladı.
"Şaka şaka tamam duş alıp geliyorum ben"
"Pisliksin ya"
Banyodan bağırdı.
"Dimi dimi"Sonra yatağa uzanarak Emreyi bekledim bir 15 dakika sonra çıktı duştan ıslık çalarak sesi duyunca kafamı hafifçe kaldırdım Emre yarı çıplak çıktı ah harikaydı o kasları a evet bu benim sevgilimdi işte benim kıskansınlar oh saçından akan su damlaları adeta vücudunda dans ediyordu kaslarının üstünden süzülüyordu benim sevgilim işte.
"Noldu"
Dedi Emre.
"Ne ne oldu" dedim.
"Beni inceliyosun"
"Hayır ne incelemesi hayır incelemedim"
Dedim.
"Evet inceledin gözümle görmesem bile kekeleyerek konuşarak kendini ele verdin"
Yine kızarmıştım Emre üstünü giydi ama yarı çıplaktı hala kasları ah gerçekten harikaydın sonra elini saçlarından geçirdi ve yanıma uzandı ve derin bir nefes aldı sonra bana çevirdi kafasını ve
"Seni Seviyorum Meleğim" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
أدب المراهقينHiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir aşk hikayesi.