15

33.3K 1.6K 25
                                    

-Maya..!!??

diye bağırdı.
.........................................................
kim diye arkamı döndüğümde berk olduğunu anladım sinirli bir şekilde yanıma geldi ve

-Maya bunu nasıl yapabildin ha nasıl

-Ne diyorsun sen ne yapmışım ben berk

-Ne mi yaptın Maya karşında aptal yok herkes her şeyin farkında.

Ayağı kalktım Berke çok sinirlenmiştim oda sinirliydi.

-Berk sen benle dalgamı geçiyorsun cidden anlamıyorum neyi herkes farkında söyle artık.

-Emre.
dedi sakince ben ise birden heycanlandım ellerim titremeye başladı Emre'ye bir şeymi olmuştu korktum bir andan.

-Ne ne oldu Emre'ye bir şey mi oldu iyi mi?

-Bak işte Emre deyince hemen telaşlanıyorsun Maya siz dün beraberdiniz okula da beraber geldiniz dedikodular almış başını gidiyor herkes yattığınızı söylüyor.

Berk bunları bağırarak söylemişti bunu söylediğinde gözümden yaş aktı ve kendimi  tutamadım ve bir tokat attım ağlamaklı bir şekilde kekeleyerek.

-Sen...sen Berk ...sen.

diyerek sinirle çantamı alıp çıktım.Çok sinirlenmiştim bu söyledikleri canımı çok yakmıştı sinirden gözüm döndü ve ona tokat attım bunu istemeyerek yaptım ama o bunu hak etmişti bana söyledikleri oradan buradan duyduğu laflarla beni yargılaması hiç hoş değildi o benim arkadaşımdı beni hayal kırıklığına uğratmıştı   bunları duyduğum için çok üzgünüm onun için çantamı alıp sınırdan ağlayarak çıktım okuldan çıkıp sahile gidip bir banka oturup ağlamaya devam ettim ve o  rüzgarın tenini hafifçe okşamasına izin verdim ağladıkça ağlayasım geliyor bu duyduklarım gerçekten inanılır gibi değildi çok sinirlenmiştim kendimi çok kötü hissediyorum sonra telefonuma bir mesaj geldi mesaja baktım da gönderen kişi Berkti.

-Maya özür dilerim Maya ben ben bilmiyordum çok üzgünüm söylediğim sözlerden dolayı utanıyorum senin yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyorum gerçekten çok çok üzgünüm.

bu mesajı görünce berkin gerçeği öğrenmesi iyi olmuştu beni bu kadar kötü tanımasını istemezdim ama beni dinlemeden yargıladın için hala ona kızgındım onun için mesajına cevap vermedim sonra bir tane daha mesaj geldi Eda'dı.

-Kızım sen nereye gittin ya neredesin Maya berkin yaptığı çok yanlış evet haklısın arkadaşım ama merak etme ben olanları anlattım o bilip bilmeden okulda konuşulanlara kulak asmış ve seni yakın arkadaş olarak gördüğü için öyle sert bir tepki vermiş aslında iyi çocuktur neredesin  sen nereye  kayboldun okula gel.

Eda'nın  mesajınızı okudum haklıydı evet ama bilmiyorum şu an sinirliydim okula gidemezdim mesajına cevap vermedim sonra bir mesaj daha geldi ama bu  numara tanıdık değildi yabancı numaraydı mesajda.

-Emre ben, Maya derste misin sen ?

bu numara emre'ye aittir ama sinirliydim ona da cevap vermek istemiyorum galiba okulda olmadığımdan haberi yok ve tabii derse girmemiş sonra bir tane daha mesaj geldi
Emre;

-Maya cevap versene.

sonra bir daha mesaj geldi.

-Maya diyorum gördüğünü biliyorum sen cevap vermezsen sınıfa  gelirim.
      
cevap vermek istemiyordum ama cevap vermezsen sınıfa gidip Maya diye bağırması insanların düşüncelerini doğrular gibi bir şey olurdu bunun için cevap verdim.

-Efendim.

dedim.

-Sadece Efendim mi peki derste misin sen?

-Hayır derste değilim.

-Neredesin sen okulda mısın?

-Hayır Emre dışarıdayım iyi değilim tamam mı?

-Neden dedikoduları mı duydun yoksa?

-Evet ve çok sinirlendim bunlar kötü düşüncelerdi.

-Tamam senin duymanı istemiyordum onlara haddini bildirdim merak etme hemde hepsine şimdi nerede olduğunu söyle yanına geleceğim.

-Tamam Emre sağ ol ama gelmene gerek yok.

-Maya uzatma istersen.

-Uzatmıyorum gelme istemiyorum hiç kimseyle konuşmak istemiyorum.

-Tamam konuşmayız nerede olduğunu söyle.

-Emre lütfen.

-Tamam Maya senin istediğin olsun.

Oh iyi ki anlayış gösterdi yalnız kalmak istiyordum bir 20 dk daha oturdum ve merak etmesin diye edaya iyiyim merak etme diye mesaj attım sonra yanıma biri oturdu Emre

-Sen nereden buldun beni?

-Çok zor olmadı aslında tabii sen söyleseydin uğraştırmasaydın daha iyiydi ama neyse  istediğin gibi konuşmayacağız tamam.

-Tamam konuşmayalım bir süre.

-Bir süre derken ne kadar bir süre?

-Şu an için bahsediyorum kısa.

-He tamam sen nasıl istersen ama burası esiyor al montumu.

montunu çıkartmıştı.

-Yok hayır Emre çıkarma montunu üşürsün.

-Ben çıkartmazsam da sen üşürsün.

-Olsun çıkartma montunu.

-O zaman maya bana biraz yaklaş ve sarıl.
bakışlarımı değiştirdim.

-Öyle bakma Maya senin üşümeni istemiyorum sende benim onun  için burada böyle konuşmadan duracaksak sarılarak duralım.

hiç cevap vermeden masumca evet tarzında başımı sallayıp Emre kolunu kaldırdı bende yanına sokuldum ve sarılarak sahilde beraber konuşmadan oturduk.

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin