kendimi yatağıma bıraktığımda uyuya kalmıştım ...uyandığımda saat 13:00'dü yatağımdan kalktım uykulu gözlerle banyoya gittim. hala uykuluydum gözlerim açamıyordum bu yüzden aynadan kendime bakamadım ilk önce yüzümü yıkadım sonra aynadan yavaşça kendime baktım gözlerim biraz daha iyiydi tekrar yatağıma girdim bugün yataktan çıkmak istemiyorum hiçbir yere gitmek çıkmak istemiyordum hiç kimseyi görmek veya konuşmak istemiyorum düşünmek istemesem de sadece aklımda biri vardı oda Emre'ydi unutmaya çalışıyordum ama bir türlü olmuyordu.Telefonuma baktım Eda mesaj atmıştı "Evde misin ?"
"Evet bugün pek iyi değilim "
diye mesaj attım oda
"Tamam geliyorum "
diye mesaj attı sonra tekrar yatağıma döndüm resmen depresyona girmiştim çok kötüydüm annem girdi odama
"Kızım biraz daha iyi misin ?"
dedi ben öksürerek cevap verdim sonra annem ;
"Tamam anlaşıldı iyi değilsin kahvaltı hazır gel bir şeyler ye "
"Aç değilim anne "
"Ama kızım yemezsen iyileşemezsin "
"İyileşmek istemiyorum "
"O ne demek şimdi "
"Öyle anne işte bugünlük affet beni "
"İyi bakalım bugünlük bir sorunun varsa benimle paylaşa bilirsin biliyorsun dimi "
"Biliyorum anne "
"Tamam "
dedi sonra gelip yanağıma bir öpücük kondurup çıktı yine ağlamaya başladım ne yani şimdi ben aşk acısımı çekiyordum ne kadar aptalmışım onu nasıl sevebiliyordum kendimi anlayamıyordum kapı açıldı
"Kızım Eda geldi biz babanla çıkıyoruz . ""Tamam anne "
Eda içeri geldi yanıma uzandı hemen boynuna sarıldı ağlamaya başladım ."Kim üzdü benim kardeşimi "
"Eda..."
sadece ağlıyordum çok kötüydüm
"Tamam tamam ağla ağla canım rahatla "
dedi Eda
ağladım ağladıkça daha çok ağladım.
sonra dizine uzandım.Eda saçımı okşuyordu
"Anlat bakalım Maya "Olan biteni anlattım yine ağlıyordum
"Onun ben adamlığına tüküreyim piç herif sana nasıl böyle davranır nasıl bunları söyler Emre'nin ben beynine sokayım "
"Tamam Eda sakin ol unutturacağım ben onu unutmaya çalışacağım zor olacak ama olacak unutacağım "
daha da çok ağladım Eda ;
"Gel buraya "
diyerek sarıldı.Bugün saat 20:00 kadar yanımda kaldı Eda canım iyi ki gelmişti beni yalnız bırakmadı Eda gitmişti ben yine yatağımdaydım depresyonun dibine vuruyordum .
Okula gittim ama gitmeden önce göz çevreme baya bir makyaj yapmam gerekti çünkü ağlamaktan gözlerim şişmişti aslında gitmek istemiyordum ama şimdi onun yüzünden gitmediğimi falan düşünmesin ilk ders bitmişti Edayla kantine inecektik bugün okulda Emreyi görmemiştim aslında ilk defa onu gözlerimle aramamıştım kantine indik Edayla klasik tost falan aldık bahçeye çıkalım dedi eda ama çıkmak istemedim.
"Maya böyle daha çok dikkat çekersin "
"Hayır eda ben böyle iyiyim hem böyle kaybolurum kendimi hep gösterirsem dikkat çekerim "
"İyi o zaman "
"Lütfen bana darılma onu görmek istemiyorum "
"Tamam canım anlıyorum seni "
daha sonra sınıfa çıktık Berk sarıldı hemen sımsıkı bende ona sarıldım iyi gelmişti.
"Nerelerdesin sen ufaklık "
"Bana ufaklık deme Berk "
"Tamam ufaklık "
"Ya deme diyorum "
diyerek karnına yavaşça vurdum
"Peki peki dün hastaymışsın galiba geçmiş olsun "
"Sağ ol biraz üşütmüşüm "
"Bugün daha iyisin ya "
"İyiyim "
derken hoca geldi ders başladı sonra kapı çaldı Cansu
"Hocam dersinizi bölüyorum ama "
"Önemli değil Cansu'cum anlat bakalım "
"Hocam basketbol truvaları olacakmış 2 hafta sonra bu hafta truvalar da oynayacak en iyiler seçilecek kendine güvenenler bugün 5.dersten sonra teneffüste spor salonuna insinler İyi dersler hocam "
diyerek çıktı demek truvalar olacaktı Hemen aklıma Emre geldi onu ilk gördüğümde basketbol oynuyordu kesin katılırdı. Daha sonra zilin sesiy de kendime gelip düşüncelerimden ayrıldım onu düşünmemem lazımdı 5.derse girecektik Can bizim sınıfın kapısından geçti ama içeriye hiç bakmadı sonra hoca girdi sınıfa.
"Ee çocuklar truvalar başlıyormuş heyecan var mı? "
ben sesimi çıkartmadım ama herkes hep bir ağızdan Evet... diyorlardı özellikle de erkekler
"Peki çocuklar seçmelere kimler katılacak "
deyince parmaklar kalktı Berk'de kaldırmıştı.
Arkasından dürttüm onu.
" Katılacak mısın gerçekten? "
"Denemekte fayda var Maya "
"Tamam arkandayız "
dedim Eda'da desteklercesine
"Evet arkandayız " dedi ve zil çaldı Berk sınıftan çıktı ve spor salonuna indi aslında bizde gidebiliyormuşuz ama gitmek istemedim çünkü Emre de oradaydı.
"Maya ondan kaçarak yaşayamazsın bi hem onun için gitmiyoruz Berk için gidiyoruz Berk ordayken gitmezsek benim için gelmiyo der onun için bu sefer geliyoruz "
bu sefer haklıydı galiba.
"Tamam "
dedim üstelemeyerek spor salonuna indik her yer neredeyse doluydu ortalarda bir yere geçip oturduk Edayla
"Eda neredeler "dedim
"Soyunma odasında üstlerini değiştiriyorlardır "sonra spor hocası girdi salona.
"Ses tabi ki de olacak ama abartmamak şartıyla yoksa hepiniz sınıflarınıza çıkarsınız "
dedi ilk bir sesizlik oldu ama daha sonra eski halini aldı. Sonra basketbol truvaları için öğrenciler salona koşar adımlarla girdiler Emre ilk girdi arkasından Can , bir iki kişi daha sonra Berk ve diğerleri koçun yanına toplandı herkes gruplar seçildi . Ve seçmeler başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
Roman pour AdolescentsHiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir aşk hikayesi.