Sabah gözümün içine giren ışıkla uyandım. Odamın penceresinden giren güneşti bu. Esneyerek uyandım. Günlerden cumartesiydi. İyi bari gidiceğimiz okul boştur. Sonra kalktım elimi yüzümü yıkadım yatağımı toplayıp aşağıya indim. Kahvaltıya oturup annemle babama günaydın dedim. Onlarda aynı şekilde karşılık verdiler.
Babam;
-Günaydın kızım kahvaltıdan sonra hazırlan çıkalım.
-Tamam baba.
Diyerek bir kaç şe atıştırdıktan sonra kahvaltıdan kalkıp odama çıktım. Dişlerimi fırçaladım. Üstüme yeşil bir gömlek altımada beyaz kot giydim. Saçlarımıda hafif dalgalı yapıp açık bıraktım. Hafifte bir makyaj yaptım. Son olarak küçük beyaz sırt çantamı takıp aşağıya indim.
-Babaa ben hazırım nerdesin?Küçük kızlar gibi bağırıyordum.
- Tamam kızım geldim.
Diyerek aşağıya indi. Anneme görüşürüz diyerek evden çıktık. Arabaya bindik ve okula doğru yol aldık.
- Baba daha gelmedik mi? ne kadar da uzakmış böyle acaba geri mi dönsek?
aslında yola çıkalı çok olmamıştı ama yeni okul yeni öğretmenler yeni arkadaş ortamları diye düşünürken birden tedirginliğe kapılıp ağzımdan çıkan kelimlerin mantığına dikkat etmeden söylemiştim.- Tamam kızım ya korkma bu kadar. Seni görende ilk defa okula gidiyor diyecek. Haydi geldik inelim.
-Korkmuyorum sadece gerildim biraz o kadar.
Diyerek indim arabadan. Okulun bahçesi çok güzeldi. Ağzım açık kalmıştı. Arkamı bir döndüm önüme bir döndüm ve aptal aptal okulu seyrettim. "Oh my good" bu okul bir harikaydı aynı filmlerdeki Amerikan okulları gibi. babam "huhu kızım ordamısın? " diyerek gözümün üstünden elini salladı. Bende
-Hıhı baba burdayım, bu okul gerçekten güzelmiş.
-Seveceğini söylemiştim hadi okulun içine girelim.
Yavaş adımlarla -ben hala şaşkınım- okuldan içeriye girdik. İçi de en az dışı kadar güzel ve bir o kadar da iddialıydı. Ben hala okulu süzüyordum. Müdürün odasına gelmiştik. Babam kapıyı çaldı buyrun sesiyle girdik içeriye.
Babam;
-Merhaba müdür bey kızımın kaydını sizin okulunuza yaptırmak istiyorum.
-Tabii ki geçin oturun şöyle. Kızınızın ismini öğrenebilirmiyim ?
-Maya ben, okulunuzu çok beğendim.
-Güzeldir okulumuz.Nasılsın Mayacığım?
-İyiyim teşekkür ederim, siz nasılsınız?
-Teşekkürler bende iyiyim kaçıncı sınıfsın Mayacığım?
Bu soruları sorarken elindeki öğrenci bilgileri formunu dolduruyordu
-Ben 10.sınıfım biz buraya yeni taşındık o yüzden hiç kimseyi tanımıyorum. Babamın arkadaşının kızıda bu okuldaymış onunla aynı sınıfta olabilirmiyim ?
-Tabii, hem yabancılıkta çekmezsin onun şubesi neydi? Seni o sınıfa yazalım.
-Baba şubesini biliyor musun?
Babam;
-Tabii kızım 10-A
Müdür;
-Tamam o zamam seni 10-A'ya yazdım Mayacığım geri kalan detaylar idare tarafından halledilecektir. pazartesi bekleriz artık. Ders programın da burada al bakalım.
-Tamam teşekkürler, iyi günler.
Hülerek odadan çıktık. Gerçekten çok mutluydum. Okulu biraz gezelim dedik, babamla bir kaç sınıfa baktık sonra alt kata indik spor salonunada bakalım dedik salonun kapısını açtık okulun çocukları basketbol maçı yapıyorlardı hocalarıda başlarındaydı biz gelince hepsi durdu ve bize baktı beninde gözüm bir çocuğa takıldı oda bana bakıyordu babam
-Pardon hocam siz devam edin
Diyerek çıktı. ve bahçeye arabanın yanına ilerledik. Arabaya bindik ben hiç konuşmuyordum. Aklım o çocuktaydı gerçekten neden bilmiyorum ama. Her neyse Maya saçmalama kendine gel alt tarafı biraz yakışıklıydı. Biraz mı göktaşı desek az gelir. İç sesime kafa attım ve dışarıyı izlemeye başladım.
Babam ;
-Kızım iyi misın?
-Evet baba çok iyiyim.
-İyi, ağzını bıçak açmıyor da.
-Hayır okulu düşünüyorum hayal falan kuruyorum ondan.
-İyi kur bakalım hayallerini. Ama hayallerinin içinde ders çalışmakta olsun.
-Yaa off baba nasıl hayal bu ? ders çalışmak olursa hayal olmaktan çıkar. Onlar zorunluluklar kısmında.
-Bak sen dilide pabuç gibi. Tamam hadi geldik kurt gibi açım.
Eve girdik anneme olanları anlattık bir yandanda yemek yiyoruz oda çok mutlu oldu. Sofrayı topladık yarın babamın arkadaşı ve kızı geliceklerdi tanışacaktık. Inşallah iyi bir kızdır da yalnız kalmam. Yemek yendikten ve sofra toplandıktan sonra odama çıktım pijamamı giyindim dişlerimi fırçaladım yatağıma girip uyudum. Yarın heyecanlı bir gün beni bekliyordu nasıl olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
Fiksi RemajaHiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir aşk hikayesi.