Eda'nın ağzından;
Can duş alana kadar bende makarnayı yapmıştım masayı hazırlayıp Can'a seslendim.
Eda;
"Can çıktın mı?"Can;
"Geliyorum hemen sen doldur tabağımı."Eda;
"Tamam."Tabaklara makarnayı koydum buz dolabında kola vardı bardaklarada kola doldurdum yeniden sesleniyordum ki...
Can;
"Mis gibi makarna koktu be."Diyerek bana sarıldı bende gülerek ona sarıldım sonra masaya oturduk beraber Can çok acıkmış olacak ki hemen yemeğe başladı öyle böyle yemiyor ama sanki önünden kaçıran var.
Eda;
"Afiyet olsun."Can;
"Sana da çok güzel olmuş."Eda;
"Teşekkür ederim ama abartacak bir şey yok altı üstü bir makarna işte."Can;
"Ama ben makarnayı çok severim bak bunu unutma ve senin makarnan çok güzel."Eda;
"İyi bakalım ama biraz yavaş ye yoksa boğulacaksın."Can;
"Açım açım konuşturma beni."Diyerek yeniden yemeğine gömüldü Can'ın bu tatlı aç halleri hoşuma gidiyordu bende yavaş yavaş makarnamı yedim.Can'la beraber masadakileri kaldırdık iki parça bir şey vardı onları da yıkadım sonra da.
Eda;
"Artık ben gideyim."Can;
"Yaa."Eda;
"Anlaşma anlaşmadır."Can;
"Tamam ısrar etmeyeceğim."Eda;
"Ne güzel o zaman iyi geceler."Diyerek kapıya yöneldim tabii Can bey bırakırmı hemen kolumdan tuttu.
Can;
"Nereye."Eda;
"Dedim ya eve gidiyorum."Can;
"Ee bi görüşseydik."Eda;
"Tamam gel."Diyerek sarıldım Can'a oda aynı şekil de sarıldı sonra yine duvara yapıştım bu sefer neden acaba.
Eda;
"Bu sefer neden yapıştım ben bu duvara acaba."Can önümden çıkmadan bana cevap vermeden ışığı kapattı.
Eda;
"Yeniden karanlıkta kaldır hmm tamam ee."Hey Allah'ım ya bu niye şimdi konuşmuyor.
Eda;
"Şimdi de konuşmamayamı başladın."Yine ses yok Allah'ım bana sabır ver ya.
Can eliyle yavaşca yanağımı okşadı sonrada sıcacık gülümsedi.
Bende aynı şekil de ona gülümsedim sonra yavaşca yaklaştı bende bir panik oluştu hemen konuşmaya başladım.Eda;
"Gitsem mi artık diyorum hani konuşmuyorsun da zaman da geçiyor yani."Yeniden gülümseyerek yaklaştı ay Allah'ım ben şimdi kalpten gideceğim daha deminde öptü aslında hemde kendi isteğimle ama şimdi ben yine heyecanlandım ya öpücek bu beni galiba yaa ama.
Eda;
"Can!"Can;
"Ne var başımın belası bi susmadın niye mahvediyorsun şu güzel anımızı bir şey yapmaya çalışıyoruz şurada konuşmayayım, konuşmayayım dedim ama yok olmuyor."Eda;
"Tamam tamam da yani bir şey olduğu yok ki yani gideyim ben şimdi."Can;
"Olucak bir şeyler hanım efendi izin verirsen bi susmadığından."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
Genç KurguHiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir aşk hikayesi.