56

15.6K 531 77
                                    

EmMa'cılara uzun bölüm :)
İyi okumalar.


Can;
"Beni en son ne zaman aradın Eda?"

Ah ya kahretsin telefonu yüzüne kapatmıştım unuttu sandım ben o zaman o unutmadıysa ben unuturum.

Eda;
"Tam bilmiyorum da Maya'yı ararken aradım yani o aralar konuştuk biz senle telefon da ne oldu ki?"

Aferin kızım sana salağa yat aferin.

Can;
"Evet ama en son aradığın zamanı sordum ben sana unuttun sanırım."

Eda;
"Evet artık söyleyecek misin? Can benim de uykum geldi."

Can;
"Tamam o zaman en son buraya gelmeden hemen önce aradın yol üstün de bir tane tatil köyüne bakmadan neden geçtiğimizi sordun."

Eda;
"Ee ne olmuş yani oğlum uzattın da uzattın ben yatıyorum hadi rahatsız,kötü uykular sana."

Diyerek Can'dan kaçmak için bir hışım da ayağı kalktım .
Ama kalkmamla duvarla Can'ın arasın da kalmam bir oldu.

Eda;
"Ne yapıyorsun ya?"

Can;
"Anlamıyor muyum ben?"

Eda;
"Neyi anlamıyor musun?"

Can;
"Bilmiyormuş gibi davrandığını neden bahsettiğimi gayet iyi biliyorsun."

Eda;
"Oh olsun sana."

Can;
"Lan telefonu yüzüme kapatmak ne demek lan!"

Eda;
"Ay canım çok mu bozuldun sen ?"

Can;
"Eda!"

Eda;
"Ne sende benim yüzüme kapattın hemde kaç defa."

Can;
"Ben kapattım diye senin demi yapman lazım."

Eda;
"Canım istedi."

Can;
"Öyle mi?"

Eda;
"Öyle canım şimdi önümden çekil yoksa bağırırım."

Can;
"Hayır yapamazsın."

Eda;
"Öyle mi? sen daha beni tanımamışsın."

Tam ağızımı açtım bağırmak için bağırmaya başlarken biraz ses çıktı ama Can hemen ağzımı kapattı neyse ki hiç kimse duymadı.

Can;
"Lan deli misin ne bağırıyorsun?"

Eda;
"Ben sana söyledim şimdi çekil."

Can;
"İyi şimdilik böyle olsun."

Diyerek yol verdi bana elini de buyrun dermiş gibi uzattı.

Hemen odama girdim.
Neyse ki kurtuldum elinden of ya cidden çok uykum var hemen üstümü değiştirip yatağıma girdim.

***

Maya'nın ağzından;

Beni yatağa bıraktıkdan sonra hemen tişörtünü çıkardı.Ama Emre bunu bana yapma başımı eğerek kalktım yatakdan.

Emre;
"Ne oldu?"

Maya;
"Böyle yatacak değilim Emre üstümü değiştireceğim."

Emre;
"Tamam bana uyar giyin sen."

Yatağa uzanıp pis pis sırıtmaya başladı sapık ya yanında giyineceğimi sanıyor ama o daha çok bekler.
Emre'yi hiç aldırmadan  dolaptan şortlu pijama takımlarını alıp direk banyoya girdim kapıyı kapatmadan da Emre'ye memnuniyetle gülümsedim oda sanki hayal kırıklığına uğramış gibiydi banyonun kapısını kapatıp üstümü değiştirmeye başladım.
Pijamaları giyinip banyodan çıktım tamam şort mini olsun giyiniyorum böyle de üstümdekinin göğüs dekoltesi biraz fazlaydı sanki sonra Emre'nin yanına yatağa girdim.

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin