58

12.1K 439 31
                                    

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

İthaf isteyenler yazsın.
EmMa<3

Emre;
"Acıktınız mı?"

Maya;
"Benim pek iştahım yok aslında."

Eda;
"Saçmalama Maya ne demek iştahım yok yedi saattir yoldayız acıkmış olmalısın."

Emre;
"Bu demek oluyor ki Eda'nın karnı acıkmış ve benim prensesimin ne kadar çok iştahı olmasa da bir şeyler yemesi lazım."

Dedi Emre bana bakarak aslın da haklılar acıkmam lazım ama canım şu an çok tuhaf bir şekil de hiç bir şey istemiyor.Emre cebinden telefonunu çıkartıp birini aradı.

Emre;
"İlerde ki restorantta bir şeyler atıştıralım sonra yola devam ederiz."

Dedikten sonra biraz bekledi ve telefonu kapatttı ya Can'ı ya da Berk'i aradı.

Ama bir saniye biz birşeyler atıştırırken Kenan ne olacakdı.

Maya;
"Emre."

Emre;
"Efendim?"

Maya;
"Kenan ne olacak?"

Emre;
"Bu konuyu kapattığımızı sanmıştım."

Maya;
"Evet ama hayır yani şey onu demek istemedim biz restoranttayken Kenan ne olacak? demek istedim."

Eda;
"Ben araba da kalırım."

Emre arabayı durdurdu. ikimizde arka koltukta ki Eda'ya sen ciddi misin? Bakışları attık.

Eda;
"Ya da bu çok saçma bir fikir olabilir tabi."

Dedikten sonra güldü Eda ben de ona eşlik ettim ama Emre ciddiyetini bozmadı.
Eda tek başına Kenan'ın yanın da nasıl dursun hem bizim onu Kenan'la yalnız bırakacağımızı da  nereden çıkartıp düşündüyse neyse işte arabadan indik Can'lar da geldi.

Can;
"Arabada birinin kalması lazım."

Emre;
"Eda kalmak istediğini söyledi."

Berk;
"Eda sen geri zekalı mısın?"

Eda;
"Berk seni gebertirim kapa o çeneni."

Can;
"İyi fikir."

Maya;
"Ne saçmalıyorsunuz siz Kenan'la Eda'yı yalnız bırakamayız."

Can;
"Yalnız olacağını kim söyledi."

Emre;
"Yeter bu kadar tamam hadi restoranta girelim."

Ben,Emre ve Berk restoranta girdik Eda ve Can da arabada kaldı. Berk onlara paket de bir şeyler götürdü Eda için sevinmeli miyim? yoksa üzülmeli miyim? Bilemedim.

Benim canım her ne kadar bir şey istemese de Emre yemem için zorluyordu şimdi bir de benle uğraşmasın kendi yemeğini yesin diye bende yemek için kendimi zorluyordum Berk çok acıkmış olmalı ki bizi hiç takmıyordu kendi tabağına gömülmüştü.

***
Eda'nın ağzından;

Can;
"Neden Kenan'la beraber arabada kalmak istedin anlamıyorum."

Eda;
"Bende senin neden benimle beraber kalmak istediğini anlamıyorum."

Can;
"Ne yani seni Kenan'la yalnız bırakacağımızı mı sandın."

Eda;
"Evet hem neden olmasın Kenan şu an baygın."

Can;
"Gerçekten saçmalıyorsun Eda söylediğin gibi baygın evet ama şu anlık seni burada yalnız bırakamazdık."

Eda;
"Peki ya sen neden kaldın? başka biri de kalabilirdi burada."

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin