73

7.6K 293 114
                                    

İyi okumalar:)

♡EmMa♡

Arkadaşlar snapchat kullananlar beni eklesin yorum olarak ekledim yazın kullanıcı adınızla ekledikten sonra snapchat de takipleşelim oradan da bana snap atmayı unutmayın.Hikayeyle ilgili duyuruları oradan yapmayı düşünüyorum:)

Snapchat : yurtsevenyaren

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Maya'nın ağzından;

Odama çıkıp telefonuma baktım ama hiç arama yoktu ne yani Emre beni hiç mi merak etmedi hiç mi aklına gelmedim bu saate kadar hiç aramamış insan bir mesaj atar ya bu ne rahatlık arama Emre bey arama sen aramazsan bende aramam bu yüzden bana trip atamazsın bu trip atılacak bir durum değil ki kendi bilir.Pijamalarımı giyinip girdim yatağıma ama uyuyamıyorum bir o yana bir bu yana dönüp duruyorum acaba ne yapıyor nasıl meraktan çatlarım ben o öküz beni merak etmesede ben merakımdan çıldırırım saat geç ama ben yinede Eda'yı arayıp sormam lazım yoksa ben bu gece uyuyamayacağım.

Eda'yı arayayım diyorum ya kız uyuyorsa uykusunu bölmeyeyim en iyisi ilk önce mesaj atmak uyuyorsa zaten cevap vermez yani görmez mesajı ama uyumuyorsa cevap verir ya ne boş boş düşüncelere girdim yine mesaj at işte ne oyalanıyorsun uyumadıysa da bu arada uyuyacak.

Maya;
"Uyuyorsan eğer kusura bakma ama ben Emre arayıp ya da mesaj atmayınca çok merak ettim ama o öküz beni bi merak edip bile aramadı Eda siz yanındaydınız nasıldı?"

Sabırsızlıkla Eda'nın mesaja cevap vermesini bekledim ama yok cevap vermiyordu ya ne olur Eda ya gör şu mesajı uyumuş olmada gör şu mesajı valla arayamam Emre'yi aramazsam da uyuyamam ben bugün onun sesini duymadan onunla konuşmadan uyuyamam ya da nasıl olduğunu bilmeden of ya derken telefon titredi.

Eda;
"Ne kusuru canım benim merak etme Emre gayet iyi seni de merak etmediği falan yok biz Kaya yanındadır diye aramasına izin vermedik ama merak etme Kaya'nın siz de olduğunu söylemedik.Bir de sen benimle konuştuktan sonra duşa girdin tamam mı bundan bir, 2-3 saat önce öptüm kocamam."

Maya;
"Teşekkür ederim en değerli kardeşim benim iyi geceler."

Eda'nın bu mesajı beni çok rahatlatmıştı,o zaman buna göre ben Emre'yi araya bilirim ama ya uyuyorsa of bu gece de var ya mesaj atarım o zaman.

Maya;
"Sevgilim."

Emre;
"Kaç saattir duşdasınız hanfendi?"

Uyumamış hemen cevap yazdı.Ama sen şu cevaba bak ya.

Maya;
"Ya ben duştan çıkalı oldu da işte unuttum diyicem kızıcaksın ama annemler babamlar derken unuttum."

Emre;
"Sen beni unuttun he öyle mi?"

Maya;
"Öyle diyince şimdi kötü oluyor ama sende de akıl var yani düşünür insan bu saate kadar çıkmıştır diye arar olmadı mesaj atar."

Emre;
"Kendini haklı çıkartmaya çalışma yine haklıyım."

Maya;
"Beni sinir etmesen mi acaba."

Emre;
"Seni özledim."

Ay Allah'ım ya bir sözüyle eriyip gidiyorum.Ben bunu derse artık ne diyiyim.

Maya;
"Gel o zaman."

Emre;
"Bu saatte mi?"

Maya;
"Evet hem ne varmış saatte."

Emre;
"Hiç yani biraz geç gibi de."

Maya;
"Geç değil baya geç gece yarısı Emre çok normal."

YENİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin