sonra mesaja baktım.
-Maya senle arkadaşım diye konuşalım ki dedikodu yapmasınlar.sonra Emre'ye baktım Anladın mı şimdi bakışı yapıyordu of utandım
sonra.-Tamam Arkadaşım.
-Aferin Arkadaşım.
sonra Emre telefonunu çıkarıp onla uğraşmaya başladı ve benle hiç muhatap olmuyordu şu an bu benim çok sinirime gidiyordu sonra bana bakıp gülümsedi bende.
-Ne?
-Telefonuna bak.
-Neden?
-Ya sen bak bir şeyi de sorgulama.
-Tamam ya.
söylene söylene telefonu alıp baktım Emre'den mesaj gelmişti mesajı açmadan Emre'ye saçma anlamsız bir bakış attım ve-Ben yanındayken bana mesaj mı attın?
-Ya gözünü seviyim bir sorgulama.
-Gözü sevemezsin ki salak Ahahah...d
Emre artık yeter bakışı attı.
-Tamam tamam bakıyorum.
dedim Emre'yi sinir etmek hoşuma gidiyordu sonra mesaja baktım.
-Bugün benimle gelicek misin ?
-Evet ne zaman gideceğiz.
diye masaj attım oda
-Okuldan sonra eğer istersen şimdi de gidebiliriz.
-Yok çıkışta gidelim.
-Tamam.
sonra telefonları bıraktım kahvaltı yapmıştık yukarıya çıktık Emre kendi sınıfına gitti bende kendi sınıfıma ve Berk sırasında oturmuş elinde kalemle oynuyordu ben kendi sırama geçtim Eda öylece baktı tam bir şey diyecekti ki.
-Sakın bir şey deme yani şu konular hakkında.
-Tamam ağzımı açmadım.
-Tamam.
dedim ve Berk geldi sıranın önünde bana senle konuşmak istiyorum gibi bakıyordu ona bakarak kulaklığımı taktım son ses açtım ve yan bir şekilde kafamı sıraya koydum ve zil çaldı derse girdik ....ders bitti bana mesaj geldi Emreden heycanlandım.
-Bugün için heycanlı mısın? :D-Heycanlanmam mı lazım? :D
-Yani seni belki yine kaçırırım ya da başka şeyler hiç korkmuyo musun?
-Senden korkmalı mıyım ?
-Evet sana zarar verebilirim.
-Ben bu dediğine inanmıyorum sen inanıyor musun?
-Evet şimdi korkuyor musun?
-Hayır ama galiba sen vazgeçtin ve bu ucuz numaralarla beni ekmeyi düşünüyorsun gibi hı öylemi.
-Aa hayır alakası bile yok aksine sabırsızlanıyorum sana da bu söylediklerim şaka takılıyorum öyle ama benden korkmadığını öğrendim.
- Belki bende şaka yapmışımdır.
-Şaka mı yaptın?
-Kim bilir neyse çıkışta görüşürüz.
diye mesaj attım bir sonraki derse girdik ve beklenen an son derse girdik
Emreden mesaj-Ve son ders :D
-Evet :))
sonra ders bitmişti tam ben çıkarken mesaj geldi Emre
-Sen beni arabanın önünde bekle ben geleceğim birazdan.
-Tamam.
dedim ve gidip Emreyi beklemeye başladım bekledim ve bekledim..ve bekledim ama Emre gelmedi sonra mesaj attım.
-Sen beni ektin mi acaba?
-Ben geldim yoktun sonra sinirlenip arabama binip gittim.
ne ne gelmesi ya ben bekledim arabası burada ama arkamı döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
Teen FictionHiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir aşk hikayesi.