II | Şüphe

141 13 3
                                    

Tekrardan merhaba!
Ve
Keyifli okumalar!

Tekrardan merhaba!VeKeyifli okumalar!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafes
2

Şüphe

"Şüphenin kokusu suçlunun korkusundan büyüktür"

Diary Of Dreams - She And Her Darkness
Blackfield - Pain

Korku.
Duyguların en acımasızı. En can yakıcısı ve en yanıcısı.

Alengirli bir tuzağın ortasında gibiydim. Sanki tüm gezegen ayaklarımın altından kayıp gitmiş gibi...

Aklım mantığımı terk etmiş durumda. Bedenim zangır zangır titriyor. Bu korkunun sebebi ne? Kendimden şüphe etmem ne için?

Gözlerim yerde yatmakta olan adamın bedeninden ayrılıp Ateş'e baktı. Artık o Ateş değildi. Çok daha fazlasıydı. Kehribar hareleri artık turuncuya dönüşmüştü. Ateş, artık ateş püskürüyordu.

"Sen..." dedi ayağa kalkıp bana doğru yürürken. "Öldüreceğim seni!"

Hadi Işık! Geri adım at. Ayaklarını burada bırak. Ruhunla terk et burayı.

Ateş'in bana dokunmasına tek bir adım kala önümde koca bir gölge belirdi. Ateş'in önüne geçtiği gibi bana dokunmasına engel oldu.

Pars. İlk değildi beni kurtarışları. O bunu hep yapardı. Karşılıksız ve kuşkusuz.

"Bırak beni Pars! O bir suçlu ve sen şu an bir suçluyu koruyamazsın!"

"Kimseyi koruduğum falan yok Ateş. Düşünmeden hareket etmemelisin. Sen bir grup liderisin."

"Liderlik falan umrumda değil. Burada bulunan insanları korumak bizim görevimiz. Ama sen...aptalca aşkının peşine düşüp hepimizin canını tehlikeye atıyorsun."

İşte bu cümleyle beraber herkes işlenmiş olan bu cinayeti unutup bize odaklandı. Ateş bunları nereden biliyor olabilirdi ki?
"Pars haklı, Ateş. Sakin olup akıllıca bir karar vermek zorundayız. Hem Eymen eliyle Işık'ı işaret etmedi ki. Işık'ın yanında ve arkasında bir dizi insan vardı. Onu delil olmadan suçlaman haksızlık olur" dedi Duman.

Haklıydı. Yanımda ve arkamda bir sürü insan vardı. Rüzgâr, Senem, Pars ve Lila dahil olmak üzere onlarca kişi vardı. Ateş neden yalnızca beni suçluyordu ki?

"Onun yaptığı açıkça ortada Duman. Aren'e yumruk atabilmiş biri daha var mı burada?! En başından onun yaptığını nasıl anlamadık, anlamıyorum. Aren'e yumruk attığında anlamalıydık."

KAFES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin