Kafes
8"Gözyaşıyla Bulutlanan Gözler"
Sena Şener - Sendin Düşmanım
No1 ft. Melek Mosso - Hiç Işık Yok🕯️
🕯️
Damarlarımdaki kanın akışını hızlandıran kalp atışlarım arttıkça nefes alış verişlerim sıklaşıyordu. Ateş'in keskin ve alev püskürten gözleri beni bulduğunda ela haralerimden siyah olduğunu hissettiğim yaşlar boşaldı.
Korkunun rengi değildi siyah. Matemin rengiydi. Matem çiçekleri siyah olurdu. Siyah gözyaşlarıyla bulutlanan gözlerim yanmaya başlayınca geriye doğru bir adım attım. Ellerimden kayıp düşen ayakkabılarımı aldırış etmeden bodrumdan koşar adımlarla çıktım. Arkamdan geliyordu ve en az benim kadar hızlıydı.
"Işık!"
Sesi kulağımda ve bodrumun duvarlarında yankılanınca korkum daha da körüklendi.
"Buraya gel!"
Merdivenleri düşe kalka tırmanıp kendimi bahçeye atarken bir kez daha duydum sesini.
"Buraya gel dedim sana!"
Mahzene doğru giderken yerde duran bahçe malzemeleri yüzünden yere düştüm. Ayağa kalkmadan evvel küçük el küreğini alıp ona döndüm.
"Yaklaşma bana!"
Nefes nefese kalmış bir şekilde elimdeki küreğe baktı. Daha sonra benim de bakışlarım onun elindeki bıçağa düştü. Korkumu fark edince bıçağı bahçenin bir köşesine fırlattı.
Bir adım attı. Ve bir adım daha."Yaklaşma dedim."
"Korkma ufaklık. Sana zarar vermeyeceğim," dedi elini uzatıp.
Gördüklerime rağmen bunları halâ nasıl söyleyebiliyordu."Arkadaşlarına zarar verdiysen bana da verirsin. Uzak dur!"
Güldü ve alnını kaşıdı.
"Onlara zarar verdiğimi kim söyledi?"
"Birilerinin söylemesine gerek yok. Kendi gozlerimle gördüm."
"Bak ufaklık," dedi bir adım yaklaşıp. "Şimdi seninle bir anlaşma yapalım ve bu yanlış anlaşılmayı çözelim."
"Senin gibi biriyle anlaşma yapacağımı mı sandın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Teen FictionTanıtım bölümündeki videoya bakabilirsiniz. 🕯️ ''Bir kum tanesi kadarız bu evrende. Cennet de bu dünyada, cehennem de.'' ♟ Burası bir cehennem. Burası bir yok oluş. Burası KAFES. Bir girişi vardı. Fakat çıkışı bulmak imkânsızdı. Kuşlar kafeslerden...