Keyifli okumalar hepinize.
:)🕯️
Kafes
9''Düşmanın Nefesi Ensende''
Taylor Swift - Don't Blame Me
Kum - Düşmanlarıma
Tek Feet - Love Is A Bitch♟
♟️Aren🦋
Korku bir ecel gibi üstüne çökmüşken kaçabilmen pek mümkün olmayabilir.
Kimden ne için kaçıyorsun? Korkuyor musun seni zavallı? Bir insanın en büyük korkusu ne olabilir?
Ölmek, öldürülmek?
Vahşice katledilmek, yanmak veya boğulmak?
Benim için bunlardan hiçbiri korkuya girmiyor.Fısıldıyorum ensene, duy en büyük korkumu!
Korkmaktan korkmak.
Bu benim en büyük korkum işte. Kara bir cellat gibi ensene çöker korku. Önce karanlıktan korkarsın sonra yalnızlıktan ve dahasından. Daha sonra kendinden korkarsın. Yapacaklarından ve yapamayacaklarından.
Ardından korkunun kendisinden korkarsın ve en kötüsü gelir başına.
Korkmaktan korkarsın.Şu koca hayatta bana korkmamayı dostlarım öğretmedi. Ki zaten benim hiç dostum olmadı.
Korkunu yenmek istiyorsan düşmanlarına sığın.
Seni nereden vurabileceklerini düşün. En dibe battığını, boğulduğunu, kimsesiz kaldığını düşün, düşün ve düşün.Sonra en kötü ihtimalleri göz önünde bulundur ve önlem al. İşte hâl böyle olursa düşmanlarından da korkmazsın. Korkmaktan da.
Soğuk bir aralık gecesi iliklerime kadar işleyen soğuk hava ve derime nüfuz eden bembeyaz karın üzerinde on dakikayı devirmiştim. Yaşım yirmi iki. Bu sadece biyolojik yaşım. Ruhen otuz beşini devirmiş olgun bir kadın gibiydim. Kulağımdaki çığlık sesleri kesilmez bilmezken üvey bir babanın çektirebileceği bütün işkencelere boyun eğmeyen asi bir evlat olduğumu düşünün.
Yine bir gece kendi istediğini yapmak isteyen asi evlat rolümü üstlenmiştim. Haftanın altı günü bir fırında çalışıyordum. Tek bir gün tatilim vardı ve o tatilde bütün bir sene biletini almak için çalışıp para biriktirdiğim müzik grubunun konserine gidecektim. Akşam 5'te başlayacak konser saat 10'a kadar sürecekti. Köküne kadar, dibine kadar eğlenecektim o gece. Tabi bana engel olmaya kalkan bir üvey babaya sahip olmasaydım bu hayalim kesinlikle gerçek olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Teen FictionTanıtım bölümündeki videoya bakabilirsiniz. 🕯️ ''Bir kum tanesi kadarız bu evrende. Cennet de bu dünyada, cehennem de.'' ♟ Burası bir cehennem. Burası bir yok oluş. Burası KAFES. Bir girişi vardı. Fakat çıkışı bulmak imkânsızdı. Kuşlar kafeslerden...