Kafes
14Çıkış
Özür dilerim sevgilim.
Furkan Halıcı - Baktığın Her Yerdeyim
Madrigal - Dip
Yıldızlardan Düştük - Aklındakiyle Öleceksin
Tuğkan - Özledim
Femrez - İz♠️
Yaklaşık birkaç saniye önce terasta yalnız kalmıştım. Üstümdeki şoku atlatamıyordum. Teras kapısı gıcırdayarak arkasında duran duvara çarptığı an irkildim ve bir an önce aşağı inmem gerektiğini hatırladım.
Koşar adımlarla terası terk edip merdivenleri üçer beşer indim. Dışarıdaki seyrek kalabalığı yarıp en öne geçtim. Pars ve Ateş karşılıklı bir münakaşaya girmişken yanlarına yaklaştım. Pars'ın gözleri üzerimdeydi. Bununla beraber sırtı bana dönük olan Ateş omuzunun üzerinden bana baktı.
''Ne yapmayı düşnünüyorsunuz'' dedim.
Duman çenesini sıvazlayıp dahil oldu konuşmaya.
''Gruplaşıp içeri girmemiz lazım. Köprüdem önceki son çıkış.''''Ben de gelmek istiyorum.''
''Olmaz, Işık,'' dedi Aren. Bıkkınca bir nefes verdim.
''Sana sormadım, Aren.''''Saygısızlık ediyorsun, Işık. Ben de bir liderim.''
''Orda dur,'' dedim kaşlarımı çatıp. ''Benim liderim değilsin.''
Pars'a döndüm. ''Söz hakkı senin. Gelmek istediğimi biliyorsun.''
''Tartışmanın sırası değil,'' dedi Rüzgâr. Kalabalık git gide problem yaratmaya başlıyordu. Kontrol altına alınması lazımdı.
''Kapılar neden açıldı. Çıkışı bile bilmiyoruz henüz,'' dedi kalabalıktan biri.
''Kapılardan biraz uzaklaşın arkadaşlar. Ufak bir toplantının ardından ne yapacağımıza karar vereceğiz,'' dedi Rüzgâr sakin bir sesle. Ki şu an mantıklı olan buydu. Ateş ilginç bir şekilde sessizdi. Bu sessizliği beni ürkütüyordu.
Bütün üyeler bahçenin dört bir yanına dağılırken liderler de barınağa doğru ilerledi. En arkalarında ben vardım. Bodrum kata inip ortada duran dikdörtgen ahşap masanın etrafına toplandılar.
''Sadece dört liderin kapıdan geçmesi taraftarıyım. Eğer dördü de geri dönemezse kalan tek lider buradaki diğer üyelerin başında durup onları kontrol altına alabilir.''
''Bu saçma,'' dedi Duman, Aren'e karşılık olarak. ''Her gurup kendi liderini başında isteyecektir. Kontrol altına alınmazsa isyan çıkar.''
''Daha mantıklı bir önerin var sanırım.''
''Daha mantıklı mı bilmem ama seninkinden mantıklı, Aren. Tek lider göndereceğiz ve birkaç üye de beraberinde gidecek. Kalanları kontrol altına almak daha kolay olacaktır.''
''Olmaz,'' dedi Rüzgâr. ''Üyelerden birini alsak geri kalanlar da tıpkı Işık gibi gelmek isteyecektir. Bu riski göze alamayız.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Teen FictionTanıtım bölümündeki videoya bakabilirsiniz. 🕯️ ''Bir kum tanesi kadarız bu evrende. Cennet de bu dünyada, cehennem de.'' ♟ Burası bir cehennem. Burası bir yok oluş. Burası KAFES. Bir girişi vardı. Fakat çıkışı bulmak imkânsızdı. Kuşlar kafeslerden...