XII | Yıldız

59 2 3
                                    

Şimdiden keyifli okumalar 🧡

Twitter-Instagram: hasretizgen

Kafes

12

Yıldız

'Kuyruklu Yıldızlar Yalancıdır'

Fleurie - Sirens
Lund - Broken

Fleurie - SirensLund - Broken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♟️


Pars⛓️

Kayan her bir yıldızda bazen tek bir şey dilersiniz.
Ya da bazen her yıldız için farklı bir dileğiniz olur.
İstediğiniz kadar tutun o dilekleri.
Hiçbir zaman gerçekleşmeyecek olan dileklerdir onlar.
Kuyruklu yıldızlar yalancıdır. Her dediğinizi gerçekleştiremez.
İstediğinizi elde etmek için çok çalışmanız lazım. Ancak bu şekilde dürüst yıldızlarınız olur.

Çok sözler vermeyin. Altından kalkamadığınız zaman vicdanınız omuzlarınıza yükler. Hele bir de güçsüzseniz ezilirsiniz.

Kim olduğumun pek bir önemi yok. Ya da buraya hangi şekilde geldiğimin. Önemli olan tek şey gözlerimin gördüğü manzaraydı.

Dudaklarımdan dökülen ve benim bile anlam veremediğim o cümle ikisinin de donakalmasına sebep olmuştu.

"Bir şey mi dedin, Pars?"

Ateş'in bana bir adım yaklaşması benie tedirgin etmişti. Sebep ondan korkmam değildi. Kendimden korkmamdı.

"Demeli miyim," dedim onun gibi bir adım yaklaşarak. Ellerimi yumruk yapmış öylece dikiliyordum. Eğer canımı sıkacak tek kelime edecek olursa suratına yumruğu patlatacaktım.

"Demen için bir vasıfa sahip olman lazım. Ki sende o potansiyeli görmüyorum."

Sinirden gülerken dudaklarım gerildi. Ona istediğini vermeyecektim.

"Aynı konumdayız. Hem kim bilir, belki bu konumda kalan bir tek ben olurum."

Konuşmasına fırsat vermeden terası terk ettiğimde Işık'ın yüzüne son bir kez bakmıştım. Hiçbir duygu barındırmayan ve yanlış sularda gemisini yüzdüren o yüze bakmıştım. Ama unuttukları bir şey vardı. Eğer ben bir şeyi istersem onu mutlaka elde ederdim. Eğer başarılı olamamışsam istememişimdir.

KAFES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin