KAFES
7Boşluk
'Kesik Bir Tende Oluşan Boşluklar'
Say We Can Fly - Walking Disaster
Tamino - Intervals♟️
Duman🌪️
Geçmiş; hatırınızda kalan en korkunç zaman birimidir. Geçmişte kalanlar, yanlış kararlar ve doğru kararların doğurduğu anılardır.
Peki gelecek nedir?
Gelecek; geçmişte yapılan yanlış veya doğru olan bütün kararların iyi veya kötü bir şekilde doğurduğu bütün olayları kapsayan ve bilinmeyen bir birimdir.Bir de arada kalan boşluklar vardır. Şu an yaşanılan an gibi. Şimdiki zaman değil, boşluğun oluştuğu an.
Bir yıllık bir boşluk düşünün. Bir yılın verdiği ağır ve büyük bir boşluk. Karanlık, sessiz ve teklikeli.
Kafes'e düşmeden önce pek de sıradan bir hayatım yoktu. Anne ve babam olmadığı için hem okulu idare etmeye çalışıyor, hem de kendimi geçindirebilmek için para kazanmaya çalışıyordum.
Para kazanmanın elbette birçok yolu vardı. Fakat ben en tehlikeli yollardan birini seçmiştim. Araba yarışlarına katılıyordum ve hemen hemen her yarışı kazanıyordum. Kaybettiğim yarış sayısı bir elin parmağını geçmezdi.
Bir sene önce yine o günlerden biriydi. Araba yarışı için seçilen patika yolları olan araziye gitmek için okuldan kaçmıştım. Arabamı kendimden yaşça büyük bir ahbabıma bırakırdım daima. O gün arabamı bıraktığım garajdan alıp yarış alanına gittim.
Hava bulutlu, aynı zamanda rüzgârlıydı. Araziye vardığımda on beşe yakın araba gelmişti yarışmak için. İçlerinde tek rakibim olan ve benden bir yaş kadar büyük olan biri vardı. Kendisi aynı zamanda ailemi öldüren adamın oğluydu ve benim en büyük düşmanımdı.
Kuliste hazırlanıp arabama geçtim yarış başlamadan önce. Uzay -düşmanım- da kendi arabasına geçtiğinde bütün eksikler tamamlanmıştı. Yarışı başlatmak için siyah-beyaz dama baskılı bayrağı sakladıklarında tek bir an bile düşünmeden gaza bastım. Henüz birinci turu atmıştık ki şiddetli bir şekilde yağmur başlamıştı.
Yağan yağmur yüzünden patika yol çamura bulanmıştı ve aynı zamanda bütün çukurlar yağmur suyuyla dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES
Teen FictionTanıtım bölümündeki videoya bakabilirsiniz. 🕯️ ''Bir kum tanesi kadarız bu evrende. Cennet de bu dünyada, cehennem de.'' ♟ Burası bir cehennem. Burası bir yok oluş. Burası KAFES. Bir girişi vardı. Fakat çıkışı bulmak imkânsızdı. Kuşlar kafeslerden...