Bölüm şarkısı : Zayn Malik - Dusk Till Dawn ft. Sia
Başımdaki hafif ağrıyla suratımı buruşturarak gözlerimi açtım. Ağzımda acı bir tat varken yutkunmakta zorlandım. Elim istemsizce yan tarafıma kayınca boşluk hissiyle sarsıldım. Bakışlarım yan tarafıma dönünce bozulmamış yastık ve odunsu orman kokusunun olmayışı kaşlarımı çatmama sebep oldu. Hızla yerimde doğrulurken bakışlarım balkon kapısının yanındaki berjere çevrildi. Başı omuzuna düşmüştü. Kaşları huzursuzlukla çatılmıştı. Dudakları hafif aralıklıyken saçları dağılmıştı. Üzerinde bir şort ve sporcu atleti vardı. Yavaşça yataktan kalkarken küçük adımlarla yanına gittim. Berjerin koluna kalçamı yaslayıp üzerine eğildim. Üzerimde dün akşamki giysilerim vardı. Koray uyurken oldukça masum görünüyordu. Gerçi normalde de korkunç biri değildi ama uyurken daha farklıydı. Elim yavaşça saçlarına giderken başta tereddüt ettim. Parmak uçlarımla kıvırcıklarına dokundum. Bir an uyanacak gibi olduğunda elimi hızla çektim. Neyseki uyanmamıştı. Yüzü kemikli ve belirgindi. Erkeksi bir yüzü vardı ve modellere benziyordu. Elim tekrar kıvırcıklarına dokundu. Yumuşaktı. Siyah tutamlar parmaklarımın arasından kayarken neden koltukta uyuduğunu düşündüm ? Oysa birkaç gündür benimle uyumakta ısrar ederken neden şimdi buradaydı.
Bileğime dolanan parmaklarla irkildiğimde dudaklarımdan bir korku nidası döküldü. Koray uykulu gözlerini yüzüme dikmişken ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bakıyordu. "Ben.." Hızla ayağa kalkmaya çalışırken ayağın takıldı ve doğrudan kucağına düştüm. Evet. Tam olarak yan şekilde kucağına düşmüştüm. İrileşmiş gözlerle yüzüne bakarken onun da bakışları şaşkındı. Gözleri gözlerime saplanmışken yakınlığımız bir an afallamama sebep oldu. Bileğim hala elindeydi. "Gözlerin..." dedi sütlü kahveleri yeşillerime kenetlenmişken. "Çok güzeller."
"Ne ?" Yerimde huzursuzca kımıldandım. Altımda bir sertlik hissederken bu yaptığımın ne kadar yanlış olduğunu anlayıp gözlerimi sıkıca kapattım.
"Bebeğim" dedi dişlerinin arasından. "Cidden benim sınavım mısın ?"
Kalkmaya çalıştığımda kollarını beline dolayıp engel oldu. Şaşkınca yüzüne baktım. Sertliği hala altımdayken burada böyle oturmam çok utandırıyordu ve ben yüzümde bir cehennemle yaşadığımı düşünmeye başlayacaktım. "Koray..." diye mırıldandığımda bakışları bir an dudaklarıma düştü.
"Bir kaç dakika duramaz mısın ? Seni zorlamak istemiyorum bu yüzden rica ederek soruyorum."
Kullandığı yumuşak ton donup kalmama sebep olurken kalp atışlarım göğsümü dövmeye başlamıştı. Koray rica mı ediyordu ? Daha bir kaç gün önce benimle yatacaksın, aynı odada kalacağız, yanımdan ayrılmayacaksın gibi dayatmacı kelimeler kullanıp beni silahla yanında götüren Koray ? Bu hali hem çok tuhaftı hem de garip bir şekilde içime dokunup beni heyecanlandırmıştı.
Gözlerine bakakaldığımda onun sütlü kahveleri uykulu ama yoğun bakıyordu. Sertliğinin üzerinde otururken bütün bedenim kasılmıştı ve o da bunun farkındaydı. Belim ellerinin altında kaskatıydı ve o da beni rahatlatmak istercesine parmak uçlarıyla yavaşça okşuyordu. Bu da ister istemez beni gevşetiyor gevşettiği kadar da heyecanlandırıyordu. O barda ona oynadığım oyunu alkolün etkisiyle yapsam da her şeyi hatırlıyordum. Dün akşamı hatırladığım gibi. Ve hatırlamak karnıma ağrılar girmesine sebep oluyordu. Ama bir şeyin farkındaydım. O barda yaptığım oyundan sonra Koray'ın bakışları kesinlikle değişmişti. Hatta bunu İpek de fark etmiş ve dile getirmişti.
Her zamanki Koray.
Emre'nin sesi zihnimde yankılanınca ardından Arzu ile konuşmamız da gözümün önünde canlandı. Kaşlarım istemsizce çatıldığında bir elini belimden ayırdı. Parmak ucu yavaşça iki kaşımın arasındaki kırışıklığa dokundurdu. "Ne oldu ?" Diye sordu yumuşak bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY TUTULMASI (ara verildi)
Novela JuvenilMehir hayalinin peşinden gidebilmek için ailesine kafa tutabilecek cesarete sahipken babasının 18. Yaş gününde yapacağı hamle Mehir'in delice bir şey yapmasına sebep olur. 18. Yaş gününde büyük bir karar verir. Bu kararı onu ya ölümüne götürecektir...