8 - "Ölüm ve Çatışma"

671 87 74
                                    

Bölüm şarkısı : Harry styles - sign of the times

Selinay heyecanla Bartı'nun arkasından giderken Koray'ın öfkeli bakışlarını yan profilimde hissedebiliyorum. "Sen ne yaptığını sanıyorsun?" Dedi sertçe.

Kaşlarım çatılırken "ağzımdan çıktı" dedim. "Üzerine çok fazla düşünemedim fark ettiysen."

Şimdi bedenini bana çevirmiş tartışmaya hazır bir şekilde dikiliyordu. "Her zaman düşünmeden mi hareket edersin ? Evden kaçarken de üzerine çok düşünmedin herhalde."

Sinirlerim iyice bozulurken müzik sesi kesildi. "Sen de her zaman arkadaşlarına tutamayacağın vaadler mi verirsin ?"

Kaşları sinirle çatılırken onu arkamda bırakıp sahneye doğru ilerlemeye başladım. "Arkadaşlar" dedi Bartu mikrofona. "Aramızda uzun zamandır sesini duymadığımız ve buraların tozunu attıran biri var. Üstelik bugün yanında düet partneri var."
Herkesten merak ve heyecan nidaları yükselirken Koray direnmeden arkamdan gelmeye başladı. Sesimin kötü olmadığını biliyordum. Eğer kötü olduğunu düşünsem asla böyle bir şeye girmezdim. "İzninizle sahneyi onlara bırakıyorum." Bartu sahneden inerken ben sahneye çıkmaya çalışıyordum. O an biri elimi tuttu ve çıkmama yardımcı oldu. Koray'dan başkası değildi. Yine o profesyonel oyuncu haline bürünmüş ideal sevgili moduna geçiş yapmışken az önceki öfke kusan halinden eser yoktu. Sanırım bu çift kişilikli haline alışmaya başlamıştım.

Seyirci Koray'ı sahnede görür görmez büyük bir alkış tufanı koptu. Açıkçası buraya çıkana kadar oldukça cesaretliydim artık tedirgin olmaya başlamıştım. Koray yandan bir bakış attı yüzüme. Daha çok nerden sardım bu belayı başıma der gibiydi. Elektro gitarı alıp boynuma asarken ben de mikrofonunun önüne gittim. Bakışlarımız birbirine dokunduğunda herkes merakla bizi bekliyordu. Aklıma ilk gelen şarkıyı söyledim: "aşk" Hangisi olduğunu biliyordu. Gelirken yolda dinlemiştik. Gitarın tellerine dokunurken söze gireceğim kısmı bekledim ve bakışlarımı ileriye çevirdim.

Aşk, kaç büyümden

Koray'ın bakışları yüzümde dondu.

Aşk, dön ölümden
Aşk, bir sebepten
Gel gir dünyamaa

Yüksek notalara çıkan vokaller de bana eşlik edince inanılmaz bir atmosfer oluşmuştu. Koray hemen yanıma gelmişti gitarıyla eşlik ederken sözlerime devam ettim.

Aşk dön ölümden
Bir sebepten
Gir dünyamaaa

Aşk dön ölümden
Geç tenimden
Gel gir dünyamaaa

Aşk vur yürekten
Aşk yak gönülden
Aşk geç tenimden
Gel gir kanıma

Bana eşlik etmesini beklemezken mükemmel sesini duyduğumda donup kalma sırası bendeydi. Şimdi birbirimize bakmaya başlamıştık. Gözlerindeki memnuniyet yüzüne yayılmıştı ve ışık gibi parlıyordu.

Aşk dön ölümden
Bir sebepten
Gir dünyama

Aşk dön ölümden
Geç tenimden
Gel gir dünyama

Aşk dön ölümden
Bir sebepten
Gir dünyama

Aşk dön ölümden
Geç tenimden
Gel gir dünyamaa

Gözlerimiz kenetlendi ve aynı anda söyledik.

Gel... gir...dünyama...

Büyük bir alkış koptuğunda anın etkisinden çıkıp bakışlarımızı seyircilere çevirdiğimizde bazılarının video çekmesi tedirgin olmama sebep olmuştu. Koray'a baktığımda benimle aynı şeyleri düşünüyor gibi kaşları çatılmıştı ve video alanlara bakıyordu. Bakışlarını aniden Anıllara çevirdi ve gözleriyle video çekenleri işaret etti. Anıl önce işaret edilen yerlere baktı ardından başını salladı.

AY TUTULMASI (ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin