Ještě jednou Vás všechny zdravím!
Vážně nejsem dobrý, co se týká děkovných řečí, takže popřípadě omluvte mé krkolomné poddání – Vážně se snažím, přísahám!

Chci Vám všem moc poděkovat, že jste můj výtvor dočetli až sem. Moc to pro mě znamená a doufám, že jste si příběh užili aspoň zpola tak jako já jeho tvorbu. Nikdy jsem nečekal, že ze mě vyleze příběh o 40K slovech (Pokud mi tedy dokument nelže), co bude mít začátek, konec a nepřijde mi jako totální odpad.
Proto tak moc děkuji za kladné odezvy ať už v podobě hlasování nebo komentářů. (A mým přátelům za toleranci a jejich nervy, protože museli snášet mé breakdowny, kdy se mi smazalo X kapitol, uvíznutí v dialogu a nebo jsem prostě nebyl schopný se dostat přes art block – Vážně, zasloužíte si svatozář.).

Co se týká bonusových kapitol, budu je dodávat postupně. Zrovna teď se přiznám, že nemám moc času a život je nevyzpytatelný – Vždycky nám hází klacky pod nohy a nechci něco slibovat.
Ale co můžu říct, je to, že budou pravděpodobně obsahovat nevyužité scény, jako je třeba druhá verze prologu, kdy Voldyho nezastaví dětská pojistka, ale něco naprosto odlišného – nebudu spoilerovat, ilustrace (Většinou se jedná o skicy, kdy jsem se nemohl hnout v textu, ale mám tady i několik 'samolepek'. Musím na ně pouze naházet vodoznaky.) a možnou ukázku z dalšího dílu, pokud o něj tedy bude zájem (Můžu prozradit, že nová hlava Mrzimorské koleje by byl někdo, koho pravděpodobně nebudete očekávat.)

A to je asi ono!

Ještě jednou Vám všem moc děkuji, pokud chcete, můžete se v komentářích podělit o své vlastní pocity z celého příběhu, o své oblíbené části/postavy, nebo napsat, co byste upravili/vynechali.

Máte volnou ruku, užijte si zbytek dne a možná se někdy sejdeme u nějakého jiného příběhu. Kdo ví.

Perry Potter a Tajemná KomnataKde žijí příběhy. Začni objevovat