❤️ Podziękowania ❤️

181 16 14
                                    

Witam, prosiaczki!

To już koniec tej częściej Asanoyi.
Naprawdę dziękuję za wszystkie gwiazdki oraz wyświetlenia.

Cieszę się, że widząc, że nie pisze tego na marne, bo komuś się to chociaż w jakimś stopniu podobał.

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, mieli słowa, bo to naprawdę mnie motywuje. Przyznam, że, gdyby nie jedna osoba zapomniała bym o tej książce...

No, ale dobrnęliśmy do końca.
Kiedyś, napewno kiedyś, w dalekiej przyszłości pojawi się druga część. Nie wiem czy ktoś zauważył, że kilka rzeczy nadal jest niejasnych haha
Ale wszystko w drugiej części

Tak nawracając do tytułu... Można go swoją drogą wziąć na dwa rozumowania, jednak ja myślałam tylko o jednym. Tytuł "Przyjaźń od zera?" nie wziął się z nikąd. Sam bohater wielokrotnie podkreśla, że nie wiadomo czy nimi są. Mi tu raczej chodziło o to, że odpowiedź na to pytanie brzmi NIE. Nie była to przyjaźń od samego początku chociaż pierwotnie Noya miał stracić pamięć całkowicie i od początku mieli zaczynać przyjaźń (co jest drugim wyjaśnieniem tytułu), ale zrezygnowałam z tego pomysłu, bo stwierdziłam, że pasuje mi do innej książki z hq, która kiedyś się napewno pojawi XD (mam ich chyba z 4 w zapasie). No, ale to do was zależy jak będziecie rozumieć tytuł. Chciałam przedstawić tylko swój tok rozumowania, który czasami jest nielogiczny i porąbany ;)

Cóż... Mogę jedynie powiedzieć Wam do zobaczenia w następnej części i (mam nadzieję) innych moich książkach, które będę pisać.

Miłego dnia 💞🤗

°~Przyjaźń od zera?~°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz