0,7

354 78 70
                                    

Selamın Aleyküm güzel insanlar!

Yine ben! fmkfmjkefjoewfnkgnedln

İnşallah ayağınız kayar da cennete düşersiniz!

Allah'a emanet olun!

Buyurun yeni bölüme!👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻











Bu sefer bu fırsatı kaçırtmamalıydı. Hocanın peşinden giden bir gölge misali ilerliyordu. O projeyi o alacaktı! Başka birisi asla!

''Hocam!'' dedi genç.

Hocanın adımları bıçak gibi kesilmişti. Gözlerini yumdu. Başını okulun tavanına kaldırdı ve ''Allah'ım sen bana sabır ver!'' diyerek mırıldandı. Bir projeye sebep iki çalışkan öğrencisi onu canından bezdirmişti.

Arkasını döndü.

''Bak! Ömer! Evladım ne fark eder? Ya zaten başarılısın! Lise 2'de görülmesi nadir olan bir şey bu! Senin projeye falan ihtiyacın yok oğlum! Niye anlamıyorsun! Git Felsefe'den al! Git Fizik'ten al! Git Edebiyat'tan al! Git Kimya'dan al! Git Coğrafya'dan al! Git Biyoloji'den al! Git Tarih'ten al! Git İngilizce ya da Almanca'dan al! Niye Matematik niye! Canımdan bezdirdin be oğlum! Bırak şu matematiğin yakasını! Matematik ortalaman 94! Ne gerek var oğlum senin projeye! Git biraz da diğer hocalarının kafasını şişirsene!''

Ömer umursamayıp hocanın dibine girdi.

''Hocam dediğiniz derslerden de almak istedim! Ancak her hocamız size yönlendirdi beni.''

Hoca derin ve sesli bir nefes alıp verdi. Diğeri de gelmeden Ömer'i başından savmalıydı.

''Her hocan da biliyor ki notlarının projeye ih-ti-ya-cı yok! Almasan ne olur oğlum?''

''Hocam. Almasam annem ve babam sen niye almadın diye kulağımı çeker! Ben kulağımı seviyorum hocam.''

''Oğlum ben de kulağımı seviyorum! Ondan diyorum! Valla yoruldum ha!''

''Hocam!''

Bülent Hoca artık sinir krizi geçirecekti!

Sakin olmaya çalışarak

''Efendim Berna! Efendim kızım!'' dişlerini sıkarak konuşuyordu artık. 10. sınıfın 2. dönemiydi. Proje dönemiydi. Nereden bilebilirdi ki böyle iki başarılı çocuğun başının etini yiyeceğini!

Genç kız Ömer'e, Ömer de genç kıza ters ters baktı. İkisi de bu dönem yeni gelmişlerdi. Ve aynı dersin projesi için hocanın yakasını bırakmıyorlardı.

İçinden geçirdi genç kız 'Bir kere de bu hocanın yanın da seni görmesem şaşırırım! Git başka hocanın yakasına yapışsana!' 

''Hocam. Bu projeyi bana vermelisiniz! Diğer hocalarımız beni safsalıyorlar! Senin ihtiyacın yok diye! Eve gitsem annemgil 'Herkes projeyle uğraşırken sen niye boş boş bekliyorsun!' ile kafamın etini yiyorlar. Matematik de en sevdiğim ders hocam. Yapmayın! Matematik ile aramıza girmeyin! Verin projeyi!''

Ne Oldu Bize?|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin