#KudüsVicdanMeselesidir!

464 86 39
                                    

Selamın Aleyküm güzel insanlar!

Allah'ın rahmeti, bereketi, mağfireti ve merhameti üzerinize olsun!

Amin amin amin...

Bugünkü bölümün özel olmasının sebebi tamamen Kudüs'ten İsrail'in çekilmesi!

Tam anlamıyla çekilmediler! Onlara hala bir devlet diyemiyorum! Ki dememeliyim! Onlar İŞGALCİLER, TERÖRİSTLER! Bunlara tabii ki devlet demek çok ama çok zelillik bir durumdur! Avrupa olmasa ürünlerini satacakları bir pazarları olmaz onların! Bir de gelmiş kafadan sallama tarihleriyle 'Burayı almamız gerek.' zırvalıklarını çekiyoruz!

Merak etmeyin! Onların tarihten tamamen silineceği zaman çok çok yakındır! 3 sene! Dişimizi sıkacağımız şurada 3 sene! 2024'te onları tarihten silen OLACAĞIZ! BİR TÜRK DEVLETİ VE MİLLETİ olarak! O Yüzden! Pes etmek yok! Ümidi kesmek ki hiç yok!

Bu kadar kesin konuşmamın sebebi ise kesin ve doğru bir şekilde konuşan bir Profesörün ebced hesaplamasıydı! O an içimde bir ateşin kıvılcımı aydınlandı! Şu an onlar bize 'Siz kimsiniz?' diye kimliklerimizi sorduklarında duruşumuzu dikleştirip kesin ve sert bir sesle adımızı, soyadımızı ve mesleğimizi söyleyerek kim olduğumuzu onlara söylemeliyiz!

''BEN OSMANLININ TORUNU OLARAK! SALİH KULLARDAN OLARAK! HAKKIMIZ OLAN BU KUDÜS'Ü ELLERİNİZDEN ALMAYA GELDİK!''

Cümlesini onları dövercesine söylemeliyiz!

Bizim davamız İSLAM'DIR!

Bid'atlerimizden arınarak, tövbelerimizi, dualarımızı ve ibadetlerimizi eksiksiz bir şekilde yerine getirerek tam bir SELAHADDİN, SÜLEYMAN, FATİH, ALPARSLAN, YAVUZ, ÖMER, ALİ, OSMAN, EBU BEKİR, MUSAB, TALHA, BİLAL, ENES, HATİCE, AYŞE, FATIMA, ESMA, ASİYE, MERYEM, ÜMMÜ SÜLEYM, ZEYNEP ve daha niceleri oluruz!

O ZAMAN TİTRER BATIL! KÜKRER HAK!

O ZAMAN BATIL ZAİL OLUR! HAK GALİP GELİR!

İÇİMİZDE BİRBİRİMİZLE YİYİŞMEYELİM! BİR OLUP KAFİRLERE KARŞI KİN VE NEFRET BESLEYELİM!

BİZ! OSMANLI'NIN TORUNLARIYIZ!

BİZ! HİRA DAĞI'NIN ÇOCUKLARIYKEN! ONLAR OLİMPUS DAĞI'NIN ÇOCUKLARIDIR!

UNUTMAYALIM!

TÜRK BEKLENENDİR!

BUGÜN KUDÜS YARIN AFGANİSTAN! DİĞER GÜN DE DOĞU TÜRKMENİSTAN!

ORALARA VARABİLMEK İÇİN BUGÜN KİNİMİZİ, NEFRETİMİZİ, HASETİMİZİ KAFİRLERE YÖNELTİP SEVGİYİ, İMRENMEYİ DE BİRBİRİMİZE YÖNELTMELİYİZ!

UNUTMAYALIM!

HEPİMİZ BİRER BU ÜMMETİN NEFERİYİZ! ÖĞRENCİSİYLE ÖĞRETMENİYLE, DOKTORUYLA HASTASIYLA, MEMURUYLA İŞÇİSİYLE, ASKERİYLE ORDUSUYLA! BİRER NEFERİZ HEPİMİZ! NE FARK EDER LAZ, ÇERKEZ, RUM, KÜRT OLMAMIZ! EĞER DAVAMIZ BİR İSE! BİZ ARTIK TEK MİLLET OLMUŞUZDUR BİR KERE!

ÖĞRENCİYSEK DERSLERİMİZİ CİDDİYE ALACAĞIZ! BİR YANDAN DİNİMİZİ ÖĞRENİP UYGULARKEN, BİR YANDAN DA DERS İLMİMİZİ ALACAĞIZ!

NE İÇİN?!

BU ÜMMET İÇİN!

KİM İÇİN?!

BU ÜMMET İÇİN!

NE İÇİN?!

BU ÜMMET İÇİN!

KİM İÇİN?!

BU ÜMMET İÇİN!

BUNU KENDİNEZE DE TEKRARLAYIN!

KENDİMİZİ TAKLİDİ İMANDAN TAHKİKİ İMANA ALMAMIZIN VAKTİDİR GÜZEL İNSANLAR!

ALLAH'A EMANET OLUN!

DUALARDA BULUŞMAK ÜMİDİYLE!

SİZE KAST ETTİĞİM PROFESÖRÜN AÇIKLAMASI!👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻

İZLEMENİZ İÇİN BURAYA BIRAKIYORUM...













instagram hesabı: @murekkepliguzel

Ne Oldu Bize?|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin