Selamın Aleyküm güzel insanlar!
Allah'ın rahmeti bereketi merhameti ve mağfireti üzerinize olsun!
"Günahlarımızdan pişmanız Ya Rabb! O pişmanlıktan akan göz yaşlarımıza sebep, günahlarımızı affet!"
Amin amin amin...
Buyurun yeni bölüme güzel insanlar ☺️🌹
"Pişmanım Ya Rabb diye haykırsam içimden, yine de affeder misin beni?"
A.N.Ü
AysegulAslan81 canım benim bu bölüm sana ithaftır ☺️🥰
Bileğimdeki saate baktım.
"Nerede kaldı bu Halid, Bilal?"
"Birazdan gelir Ömer'im. 'Aksa'yı bırakınca geleceğim.' dedi. Gelir şimdi."
Tekrar bileğimdeki saate baktım. Sıkıntılı bir nefes alıp onu da seslice geri verdim.
"O değil de Muhammed Emin abi ile Resul abi boğazımıza binecek! İkindiden sonra gelin demişlerdi. Biz geldik! Halid bey orta da yok! Ona sinirleniyorum! Bak! Samet de gelmedi! Deniz'in, Emre'nin, İsmail'in ve Enes'in mazeretini biliyoruz! Bu iki bey efendi neden gelmiyor?"
Bilal olumsuz anlamda başını salladı.
"Ah Ömer! Ah! Bir sinirlenme! Hem. Sen gelmesen de olurdu. Başın henüz tam anlamıyla iyileşmedi."
Elim otomatik bir şekilde başımın arkasına gitti.
Berna beni itmişti ve ittiğinde başımı sertçe kaldırımın kenarına vurmuştum.
Üç gün boyunca hastane de kalmış daha sonrasında ise taburcu edilip bir üç gün de ev de istirahat etmiştim. Bugün dikişleri aldırmaya gitmiştim.
Gelirken de Resul abiye denk gelmiştim.
Mahalle de dini tebliğ etmek amacıyla bir medrese açmaya karar vermişler. Bunun için iki katlı bir binayı kiralamışlardı birkaç aylığına. Şimdi ise içerisini döşüyorlardı.
Bilal, Halid ve Samet kabul etmişti.
Ben neden bundan geri kalayım ki?
De mi?
Ben de itiraz etmeden kabul etmiştim.
Neymiş efendim daha yeni yataktan kalkmışım(!)
Arkadaş! Zaten namaz kılmak ve abdest almak için kalkıyorum ya!
Yok! Olur mu! Neymiş?! Doktor bir gün daha istirahatimi daha uygun görmüş müş!
Yeterince yattım ve istirahat ettim ben bir kere!
Öyle ki arada bir baş dönmesi, göz kararması ve baş ağrısı olabilirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Oldu Bize?|texting
Romanzi rosa / ChickLitİman eden ve etmeyen iki genç birbirlerini sevseler nasıl olurdu? Peki ya acemi iman eden bir süre sonra acemilikten kurtulmak isterse ne olur? İman etmek için değişirse neye sebep olur? kapak tasarımı; bir_azokuyan 🏅🏅🏅; ayrılık 4. sıra ( 08.10...