1.3

737 74 8
                                    

chan: hyunjin neredesin 

hyunjin: eve gidiyorum bir şey mi oldu chan 

chan: hayır be 

chan: bugün bizimkilerle içmeye gidecektik belki sende gelmek istersin diye yazdım 

hyunjin: bilmiyorum ya biliyorsun vizeler yaklaşıyor

chan: hadi be bir kereden bir şey olmaz 

hyunjin: ev çok dağınık bunun üstüne bir de evi toplayacağım 

chan: sonrada toplaya bilirsin hyunjin her zaman toplanmıyoruz zaten 

hyunjin: off tamam ama sonra iki gün benimle kütüphaneye geleceksiniz tamam mı 

chan: sen gel yeter ki orası kolay 

hyunjin otobüs durağında oturmuş evine giden otobüsü beklerken son bir kere daha düşündü. Yıldızına olan siniri bu kararı vermesine sebep oluyordu. Onu her şeyden ve herkesten çok seviyordu. Sevgisi sorgulanamayak kadar çoktu. Ama sinirli olduğu zamanlar o sevgiyi görmezden geliyordu. Onun kalbini kırma derecesine kadar gidiyor göz yaşlarını gördüğü anda bütün siniri geçiyordu. 

Çünkü bunu istemiyordu. Onu üzmek istemiyordu aslında ama sinirli olduğu zamanlar sadece aklını dinliyordu. Hoş orada bile hep yıldızı vardı. Oturduğu otobüs durağından kalkıp arkadaşlarının yanına doğru yürüdü. Biliyordu pişman olacaktı. Yıldızı yine ağlayacaktı. Ama yinede engel olamayıp yürümeye devam etti. 

arkadaşları okulun önünde onu bekliyordu. Yanlarına gitmeden önce derin bir nefes aldı geri dönebilirdi hala fakat o dönmeyip adımlarını arkadaşlarına doğru attı. Kafası hiç olmadığı kadar karışıktı. 

Arkadaşları onu gördüğü gibi gülümsemiş ve kollarını omzuna atmışlardı. Hyunjin'de sahte bir gülüşle karşılık vermişti onlara. O dakikadan sonra yıldızı yoktu aklında. Sadece eğlenmek ve biraz olsun sinirini atmak istiyordu. 

Arkadaşları ile beraber okulun yanındaki bir bara gitmişlerdi. Hyunjin böyle yerleri pek sevmezdi. Sigara, alkol kokusu ve ortalıkta gezinen orospu kızlardan ibaretti burası. O tek yıldızının kokusunu severdi. İçine çekmeyi, kokusu ile büyülenmeyi. Etraftaki iğrenç koku üstündeki kıyafetlere sinmeye başlamıştı bile. 

Yanındaki arkadaşları ile beraber merdivenlerden inip kızların ve barın olduğu yere gittiler. Birbiri ile ayak üstü sevişen insanlar ile doluydu bar.

Aklında hiç bir şey yoktu o anlarda. Yıldızı evde ne haldeydi bilmiyordu. Daha doğrusu düşünmüyordu.

...

Uzun zamandır düz yazı olan bir bölüm istiyordunuz. Bende böyle bir şey yapayım dedim. Belki bir daha ki bölümde bunun gibi olur bilmiyorum.

30 yorum ve 10 oy sınırı koyuyorum. Ve görüşlerinizi söylerseniz devinirim bbeim için önemli.

Epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin