1.8

660 64 21
                                    

Hyunjin'in günlüğü

Bu ilk gece sanırım günlük. Yıldızım olmadan uyuyacağım ilk gece. Onsuz nasıl uyayacağım bilmiyorum aslında. Her gece ne olursa olsun yanıma yatar ve kollarım arasına gelirdi. O kollatım arasında huzurlu hissederken ben kokusunu içime çekince uyuyabilirdim sadece.

Evimden nefret ettim bugün. O olmadığı sürece her yerden nefret edicem sanırım. Bu saatlerde normalde salonda otururdu. Hep aynı saatte duş alır ve ayak uçlarıma oturup saçlarını kurutmamı isterdi. Toz pembe havlusuna dokunulmadı bile bugün. Saçlarını okşamak istiyorum.

Göğüslerimin ortasında ağrının tam olarak ne olduğunu bilmiyorum bile. Nefes almam zorlaşıyor.

Yatak hiç olmadığı kadar soğuk bu gece. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ama bir şey var ki bir gece daha onsuz uyamayı kaldıramam.

Hyunjin'in günlüğü

Bugün ikinci gündü günlük. Daha ne kadar kötü olamaz derken. Sabah kollarım arasında yıldızımın bedenini aradım. Ama yoktu. Mutfakta olabileceğini düşündüm ama orada da yoktu.

Ev her zamankinden soğuktu sabah. Ayrı bir ıssız ayrı bir yalnızdı. Yere çöküp ağlarken buldum kendimi. Ne yapacağımı bilmezken. Yapcak bir şey balamadan çaresizce.

...

Ya ben inanamıyorum ya. Listede #1 olunca bildirimlerim suzmaz dedim hiç bildirim gelmedi ya.

Neyse bir kaç dakika sonra bir bölüm daha atarım. Ama bir şartla ben yayınlayana kadar bu bölümü okuyanlar yorum yapsın bol bol.

Bu tarz günlük veya mektup bölümleri hoşunuza gidiyor mu???

Epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin