0.9

983 95 41
                                    

Lütfen yorum yapar mısınız şuan hyunlix sıralamasında 24. Sıradayız ve daha çok yorum yaparsanız sıralamada yükselir ve kitabın okuyucu artar.

Sevgili günlük ;

Felix artık eskisinden daha mutlu gözüküyor. Onu mutlu etmek için elimden gelen ne varsa yapıyorum. Güldüğü zaman çok sevimli oluyor.

Artık lise son sınıf olduk. Beraber çok güzel büyüdük. O zamanlar şaka olsun diye beraber yaşayalım derdim. Keşke bunu demeseydim. Felix'in ailesine düşkün olduğunu biliyordum. Kendimi suçluyorum bazen.

Felix ile bir kaç derse girmedik bugün. Beraber revirde uyumuşuz sonra hemşire gelip bize kağıt yazdı. Biz de dışarıda takıldık. Yeni çıkan filme gitmeyi çok istiyordu felix onu oraya götürdüm. O küçük çocuk hala içindeymiş. Geçmiş canlandı gözümde ona harçlığımla aldığım kremalı ekmeği gördüğü zaman yaşadığı sevinç ile aynıydı bugün ki sevinci.

Sinemadan çıktıktan sonra evin yakınında ki parkta biraz oturduk ve akşam olunca eve döndük. Onu biraz olsun mutlu görmek beni çok mutlu etti. Çok sevimli ve narin biri.

(14.06.2017)

Sevgili günlük;

Neden bilmiyorum ama felix son zamanlarda bana daha yakın davranıyor yıllardır olduğumuz en yakın durumdayız şuan da. Bazen gelip kafasını omuzuma koyuyor. Bu problem değil ama kalbim hızlanıyor nefes almak zorlaşıyor neden olduğunu bilmiyorum.

Normalde odasından çıkmazdı ama son günlerde sürekli benim odama geliyor. Beraber oturuyoruz. Kutu oyunları, bazen içki içiyoruz. Felix içemiyor aslında pek sevdiğini söyleyemem ama yinede çabalıyor. O zamanlar çok tatlı gözüküyor.

Bugün okuldan geldikten sonra yine odama geldi. Masamda oturup ders çalışıyordum yanda duran sandalyeyi çekip yanıma oturdu ve süre beni izledi. Çok gergin hissettim. Neden bilmiyorum.

(21.06.2017)

Sevgili günlük;

Felix teyzeme odalarımızı birleştirme fikrimi sundu ve teyzemde kabul etti. Yataklarını yan yana. Bütün oda felix gibi kokuyor. Çok güzel. Daha da yakınlaştık.

Geçe felix ağlıyor. Onu uyandırıp uyandırma ak konusunda tereddüt ediyorum sanırım kabus görüyor.

(02.07.2017)

Sevgili günlük;

Ben bir günah işledim. Yapmamam gerekn bir şeyi yaptım. Aptalın tekiyim neden öyle bir şey yaptım.

Bugün felix ile kütüphaneye gittik. Vizelerimiz yaklaştığı için ders çalışıyorduk. Kütüphanede kimse yoktu. Felix kafasını masaya koyup uyudu. Çok tatlı gözüküyordu. O her haliyle tatlı biri.

Bir anda oldu. Ne yaptığımın farkında değildim. Çok gergin bir ortamı üstüne. Belkide tek gerilen bendim.

Felixi öptüm...

(15.07.2017)

Sevgili günlük;

Tek günahkar ben değilmişim. Aslında bu günah değil. Çok mutluyum. Bugün pazar. Felix ile sahil kenarına gittik. Biraz uzaktı teyzemin nasıl izin verdiğini bilmiyorum ama verdi. Felix ile sahilde oturup yıldızları izliyorduk. Dalmışım yıldızlara felix'in bana baktığını fark etmedim.

Çok yakın oturuyorduk en son ellerimiz birbirine ufaktan değiyırdu ve ben heyecandan ölecek gibi hissettim.

Ona bakıyordum ne olduğunu anlamadım. Felix'in dudakları dudaklarımın üstündeydi. Bir kaç saniyelik bir şeydi. Utancından geri çekildi. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Özür dileyip. Tuttuğumuz otele koştu.

O gitti ve ben orada mal gibi Sırıttım. Otele döndüğüm zaman kendini yorgana sarmıştı. Ona seslendim ama bakmadı en sonunda onu kendime çevirdim. Hala kıpkırmızıydı. Dudaklarını birbirine bastırıp gözlerini kaçırıyordu. O anı tekrar yaşamak istiyorum.

Dudaklarımı aralamasını istedim ondan. Şaşkınlıkla bana baktı. Gözleri artık gözlerime kitlenmişti. Anlamadığın dair ses çıkarınca dudakları aralandı. Bu sefer ben onu öptüm. Bunu bekliyormuş meğersem. Elleri boynuma dolandı hemen. Kaç dakika sürdü bilmiyorum ama ayrıldığımızda ikimizde utançtan yerin dibine girecek gibiydik.

(19.08.2017)

Aslında bu düz yazı ve günlük bölümünü kitabın son iki üç bölümünde yapmayı düşünüyordum. Olay örgüsünün çözüldüğü bölümler olacaklardı. Ama araya düz yazı koymak iyi olur diye düşündüm. Lütfen bol bol yorum yapın yine sınır koymak istemiyorum içinizden geldiği gibi yorum yapın.

Epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin