1.0

858 82 26
                                    

Felix: heyyy sıcak su havuzlarının orada bekliyorum
Neredesin sen yine?

Hyunjin: normalde seni arayan ben olurdum artık sen beni arıyorsun

Felix: çok konuşuyorsun sevgilim

Hyunjin: yıldızım etrafta birileri var mı

Felix: hayır yok neden sordun

Hyunjin:...
Küvette sex

Felix: imdat sapık var

Hyunjin: felix bugün seninle özel bir şeyler yapmak istiyorum

Felix:...
Yanıma gel
Böyle konuşmayalım

Hyunjin: tam karşındayım yıldızım

***

Hyunjin: hala anlamış değilim
Çok güzel gidiyordu
Aramız iyiydi
Ve sen
Sen yine kaçıyorsun
Eve neden döndüğünü anlamıyorum
Felix kaçıyorsun
Neden

Felix: hala anlamadın değil mi
Aramızın iyi olması bir şeylerin değiştiği anlamına gelmiyor
Evdeyim çabuk gel olur mu

***

Ertesi gün eve gitmeden önce hastanenin yolunu tuttum. Bay joo ile felix hakkında konuşmak iyi olur diye düşündüm. Hastaneye geçmeden önce onu aeayıp müsait olup olmadığını sordum.

Aklıma felix geldi her zaman olduğu gibi. Aramızın düzeldiğini sanmıştım oysa. Ama o yine korkarak kaçmayı tercih ediyordu.

Oysa bir gece önce gözleri parlayarak bana bakıyordu. Sanmıştım ki eski felix'im geri geldi. Çoğu şeyin düzeldiğini düşünmüştüm.

Kapıyı tıklatıp içeriden gir sesini duyunca kapı kulpuna bastırıp hafifçe itledim. Masasında oturmuş elindeki kağıtlara bakarak derin düşüncelere dalmış olan bay joon'a selam verip odanın içindeki koltuklara oturdum.

Oflayarak elindeki kağıtları masasının üstüne bıraktı. Gözlerini bana kilitledi. Dilinin ucunda bir şey vardı. Fakat geri dönüp boğazında bir düğüme yol açıyordu.

Son bir kere nefes alıp araladı dudaklarını. "Hyunjin, Felix bir sonra ki evreye geçmiş." dedi. Söylerken zorlandıpını anlamıştım. Fakat daha önemlisi dinlerken benim hissettiklerimdi.

Dudaklarımı birbirine bastırdım. Gözlerimi kapatıp onun görüntüsünü gözümün önüne getirdim. Sonra aklıma geldi.

Felix evde tek başına.

Hızla doktor odasından çıkıp evin yolunu tuttum. Kapıyı çalmama rağmen açan olmamıştı. Endişelerim daha çok aetmaya başlamıştı. En sonunda çantamın derinliklerinde bulduğum anahtarı deliğine sokup kapıyı açtım.

O iyiydi. Kafasına ve bedenini sardığı havrular ile karşımda duruyordu. Saç diplerinden yüzüne dopru su damlaları damlıyordu.

Ama tek şey vardı. Şimdilik o iyiydi. Bu yeterdi.

____

Aslında bayrama kadar bölüm atmayacağımı söylemiştim. Ama bunu elden çıkarayım dedim. Bu arada bol bol yorum istiyorum. Görüşleriniz benim için önemli.

Epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin