2.5

754 56 31
                                    

İlk mektubun devamı

Benden gizlediğin çok fazla şey olduğunu biliyordum zaten sevgilim. Üzülmedim. Merak etme sana da kızmadım. Neden kızayım ki zaten.

Sevgilim, üzgünüm.

Neler söylemem gerekiyor bilmiyorum. Yinede yanımdasın. Her zaman yanımda olacaksın. Bunu biliyorum. Gözlerimi kapattığımda tek gördüğüm şey sen olduğun için mutluyum.

Biz günahkar değiliz sevgilim biliyorsun değil mi? Tanrı eminim ki bize anlayış gösterecek. Eğer aşk günah ise tamam günahkarız. Eğer tanrı bir araya gelmemizi istememiş olsaydı aşk diye bir şey olsun istemezdi.

Eğer karşılaşmamızı istemeseydi sevgilim, o karakolun önünde günlerce bekletmezdi beni. O da istedi bunu. Bizi beraber, el ele ve mutlu görmeyi hepimizden çok istedi sevgilim. Bütün gayler cehennemi hakeder yazıyordu bir duvarda. Eğer öyle ise seninle cehennemde olmakta güzel olur sevgilim.

Ağlıyorum üstelik sebebini bile bilmiyorum. Canım yanıyor sevgilim. Kafamın içi eskisinden daha kalabalık. Geçmişe gidiyorum. Aptal olduğumu düşünüyorum. Tam bir aptal. Hiç bir işe yaramayan biri. Yolunu bile bulamayan.

Ne çok uğraştın benimle bir yıl içinde. Seni yorduğumu biliyorum.

Neden aiık oldun ki bana. Saklardım ben kendime. O gün öpmeseydin eğer beni. Saklardım aşkımı. Ama o öpücük sebep oldu Her şeye. Bazen diyorum ki iyi ki öptü. Bazen diyorum ki her şey o öpücüğün suçu.

Sevgilim üzgünüm.

Doktor ile konultuklarını biliyorum. Artık geri dönüşü olmadığını. Ama beni sevmeye devam edeceksin öyle değil mi? Senden başka beni seven kimse yok çünkü sevgilim.

Asla unutmayacağım,
Yıldızım diyişini
Ellerinin bedenimde gezinmesini
Dudaklarının dokusunu dudaklarım üstünde bıraktığı hissi
Seni seviyorum diyişini
Bana gülümsemeni
Elimi tutuşunu
Gözlerime bakışını
Beni sevemeni ve
Seni ağlatışımı

Üzgünüm sevgilim,

Verdiğim sözü tutamayacağın...

...

Artık o kadar önemsiz ki şuraya yazdığım bir kaç satır.

Epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin