Last Word

665 43 5
                                    

Aslında bir bölüm değil ama okumanızı istiyorum. Hala çözemediğiniz şeyler olduğunu biliyorum. Bir çok şey hala gizemini koruyor.

En çok merak ettiğiniz şey felix'in nasıl bir hastalığı oluşu.

Felix Glioblastoma adı verilen bir beyin tümörüne sahip. Aslında çocukluğundan beri olan bir şey ama lise zamanlarına kadar hastalık kendini belli etmiyor. Lise zamanlarında hastalığı çok ilerlediği için kendini belli ediyor. Sevgili olduklarında hastaneye gidiyorlar ve hastalığa bir ad konuluyor. O zamanlar hastalığı yavaş ilerliyor ve bu yüzden doktorlar bir şey yapmıyor ama bir yıl içinde hastalığı kontrolden çıkıyor. Final bölümünden önceki bölümde okudunuz belki aklınızda kalmıştır.

Işık odasında oturken hyunjin'in telefonuna mesaj geliyor ve ağlamaya başlıyor. Mesaj atan kişi doktor. Felix'in hastalığının artık son evrede oldupunu ve yapacak bir şey olmadığını söylüyor.

Hyunjin yıldızını kaybedeceğini biliyordu fakat kendini buna hazırlamadı.

Hastalıkta baş ağrısı olması çok normaldi. Bunun dışında gördüğü halisünasyonlar ve utankanlığının sebebi aldığı ağır dozlu ilaçlar. Gittiği yolları bu yüzden unutuyordu. İlaç etkisini gösterdiği zamanlar dışarda oluyordu.

Aslına bakarsanoz felix te başına gelecekleri biliyordu. En son kavgalarında çok kırılmıştı çünkü hyunjin'in arkadaşlarının çektiği fotoğraflar onun telefonuna gönderilmişti.

Bir çok kişi hyunjin'e bu kitapta çok kızdı ama bu kitapda kızılması gereken kimse yoktu. O her zaman yıldızını koruyan ve onu seven biri oldu kitapta.

Hyunjin ve felix arasındaki ilişki nasıl bir ilişki diye sorarsanız eper daha çok duygusal bir ilişki. Cinsel pek bir tarafı yok bu ilişkinin.

Şimdilik söyliyeceklerim bu kadar eğer hala kafanıza takılan bir şey olursa yorumlarda sorabilirsiniz.

Kitap dışında banada sormak istediğiniz şeyler olursa fazla özel olmadığı sürece onlarıda cevaplayacağım.

Yakında yeni bir hyunlix fic yazmayı düşünüyorum o zaman size haber vereceğim ve merak etmeyin angst olmayacak. Rahatlıkla okuyabilirsiniz. Sizlere bunca zaman bana destek olduğunuz için minnettarım. Kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum...

Ben epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin