2.2

661 56 22
                                    

Hyunjin: felix bir şey isticem

Felix: efendim sevgilim

Hyunjin: bilgisiyar yanında mı

Felix: evet neden?

Hyunjin: mail'i kontrol eder misin bir iş başvurusu yapmıştım

Felix: tamam bakıyorum
(10:14)

Felix: sevgilim

Kabul edilmiş...

Ama bu iş Kore'de değil
(10:24)

Hyunjin: seninle bu konuyu konuşmadığım için üzgünüm yıldızım

Felix: bu ne demek oluyor

Gidicek misin

Peki neden

Hyunjin: gitmicem

Felix: nasıl

Hyunjin: beraber gidicez yıldızım sen ve ben

Felix: nereye

Hyunjin: california da bu yer imkanları ve bize sunacakları çok iyi

Felix: ne zaman

Hyunjin:???

Felix: ne zaman gitmemiz gerek

Hyunjin: kabul edildiğim taktirde bir yıl içinde oraya yerleşmem gerektiğini söylüyorlardı

Felix: daha vaktimiz var burada kalalım

Hyunjin: ama oraya gitmemiz en iyisi olır yıldızım

Felix: sevgilim...

Benim için kolay değil

Doğduğumdan beri burdayım

Hyunjin: haklısın yıldızım

Tamam biraz daha burada kalalım

Felix: teşekkür ederim

Hyunjin: yıldızım

Felix: efendim

Hyunjin: hadi hazırlan dışarı çıkalım

Felix: bir dakika nereye

Hyunjin: sürpriz gidince görürsün

Felix: yaa söylesene ona göre giyinicem

Hyunjin: normal giyin

Felix: çok açıklayıcı oldu

Hyunjin: hadi yıldızım hızlı eve yaklaşıyorum

Hemen çıkalım

Felix: ya oha dur gelme hemen

...

Felix telefonu elinden bırakıp hazırlandıkran sonra son olarak aynanın karşına geçmiş ve eksik bir şey olup olmadığını kontrol ediyordu.

Hep bir eksik bulurdu zaten kendinde. Oysa kusursuz bir yüze ve bedene sahipti.

Üstüne giydiği oversize gömleğe bakıp olup olmafıpını düşündüğü sırada kapı çalmıştı. Sevgilisinden başka kimse olmadığını biliyordu kapının arkasındaki kişinin. Ama hazırlığı daha bitmediği için gerilmişti.

Heyecanla kapıya koşmuş ve kapıyı açmıştı. Karşısında duran sevgilisi kapıya kolunu yaslanmış ve yan bir sırıtış ile ona bakıyordu.

"bu ne güzellik yıldızım." diyerek içeri geçmişti. Kaşlarını biraz yukarı kaldırmış ve yan bir sırıtış ile gözlerini yıldızının üstünde gezdirmişti.

Aralarında ne olursa olsun her insan için geçerlidi bu. İltifat almak hoşlarına giderdi. Felix'de dahil. Dudaklarını birbirine bastırarak gülümsemiş ve utancını gizliyememişti. "gel buraya ya" diyerek kollarını açmıştı hyunjin. Felix ise daha fazla utanmak istemediği için yatak odalarına gitmiş ve çantasını alıp geri salona gelmişti.

Sevgili bir kaç saniye onu izlemişti. Su gibi berrak ve temizdi. Gözleri gittiği yere kadar ışıldıyor ve sönmek bilmeyen bir kor ile yanıyordu. "çok güzelsin biliyorsun değil mi?" demişti hyunjin. Felix'in yanakları daha çok kızarırken ona durmasını söylemişti. Ama hyunjin ona her baktığında kendini kaybediyordu.

...

Bir büyüydü sanki bu. Bir insan nasıl bu kadar güzel olmayı başarırdı.

Şu an oldukları yer ışık gösterisinin olduğu bir sergiydi. Felix büyülenmii gibi eteafı izlerken sevgilisi de onu izliyordu. Gözleri gittikçe daha ve daha çok parlıyordu.

"burada neden kimse yok?" diye sormuştu yıldızı. Geldiklerinden beri bir insan bile görmemiştiler oysa bugün salıydı ve yoğun olmasını beklemişti.

"bir arkadaşım buranın müdürü biraz yardım etti." demişti sevgilisi. Felix'in gülümsemesi daha çok genişlemişti.

Bir kaç adım sorna geldikleri oda Flor rosa d'hivern olarak anılan bir odaydı. Pembenin yoğun olduğu ışıkların içlerini ısıttı romantik bir ortamdı.

Birlikte yere oturup odanın güzelliğini izlemeye başladılar. O huzuru hyunjin'e gelen mesaj sesi bozmuştur tabi. Ama hyunjin mesajı ekrandan okuyup geri dikkatini sevgilisine çevirmişti.

"beni bırakma yıldızım."  sözleri çıkmıştı hyunjin'in ağzından. Göz yaşları bir bir akıyordu. Korkuyordu. Elindeki tek şeyi kaybetmekten çok korkuyordu.

"burdayım sevgilim, sonsuza kadar burada." diye cevap vermiş ve elinin tersi ile hyunjin'in göz yaşlarını silmişti felix.

...

Bu kitabı neden böyle duygusal yazdığımı bilmiyorum içimden böyle geliyor.

Bu arada panoma bu kitap ile ilgili bir yazı yazmıştım ama çoğumuz görmedi gidip ona bakmanızı tavsiye ederim. Sonra gelip bana görüşlerinizi söylersiniz.

Epny~°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin