1.3,5

729 62 2
                                    

Öncelikle merhaba diyerek girmek istiyorum. Bu bölüm bir geçiş ve bilgilendirme bölümü niyetinde.

Kitapla ilgili bir kaç şeyi yazacağım ve ayriyetten bu bölüme aklınıza takılan şeyleri yorum olarak yazarsanız cevaplarım.

Okumak zorunda değilsiniz. Kendi tercihiniz elbette.

Öncelikle kitabın ilk bölümü ve geri gelen bölümleri birbiri ile alakalı değşl gibi gözüküyor fakat aslında öyle değil. Okulda gay ilişkiler pek iyi karşılanmadığı için hyunjin ilk zamanlar felix ile yakın davranmıyor. Aslında hiç bir zaman okulda felixin yanında durmuyor. Çok özlediği zamanlar tuvalette birbirilerini görüyorlar. Hyunjin'in arkadaşları var kitapta sosyal bir karakter bunun dışında felic daha içe dönük ve tek takılmayı seven biri. Grup projeleri olmadığı sürece insanlar ile iletişime geçmekten sakınıyor.

Felix'in ailesi küçük yaşta öldüpü için felix hyunjin ve teyzesi ile yaşıyor. Hyunjin'in ailesi çok yoğun ve işkolik oldukları için hyunjin teyzesinin elinde büyüyor. Felix'i hyunjin'in teyzesi büyüttüğü için ona çok saygı duyuyor ve onun her dediğini yapıyor.

Zaten yakın olan bu iki kişi lise zamanlarında birbirlerine karşı olan duygularını itiraf ediyor ve birlikte olmaya başlıyorlar. Tabi o zamanalr felix hasta değil. Yeterince sağlıklı fakat hastalı o zamanlar yavaştan işaret veriyor ama kimse anlamıyor.

Sevgili olmaya başlafıktan sonra çok çalılıp aynı üniversiteyi kazanıp beraber yaşamak için bir ev tutuyorlar. Hyunjin'in teyzesi gazeteci ve yeteri kadar paraya sahip biri ve onlara füzenli şekilde para gönderiyor ve ikiside çalışmak zorunda kalmıyorlar. Hyunjin matematik bölümü okuyor fakat hala ne olacağını kestirmiş değil.

Felix dekorasyon bmlümüne yöneliyor fakat yaşadığı sağlık sorunları yüzünren pek fazla okuma uğramıyor.

Felix ve hyunjin'in dersleri bazen uyuşuyor ve birbirlerini görebiliyorlar fakat ikiside birbirlerine bakmamayı tercih ediyor.

Üniversitenin ilk yıllarında felix'in hastalığı kendini gösteriyor ve hyunjin umurusz tavırlarını bırakıyor.

Hyunjin, felix'e sürekli yıldızım diyor çübkü yanaklarında olan çiller ona yıldızları andırıyor ve felix sürekli yıldızlara dokunmak istediğini dile getiriyor.

Felix'in ne hastası olduğunu şu anlık söylemeyi düşünmüyorum. Zaten bu kitaba yoğunlaştım iyice nasıl devam edeceği ve nasıl final yapacağımı kafamda az çok oturtturdun. Anlattıklarım dılında merak ettiğiniz bir iey var ise sorabilirsiniz buraya gelen soru yorumlarına cevap vericem.

Bunun dışında görüşlerinizi belirtitrseniz sevinirim.

Epny~°

not EASY~°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin