Én és a barátnőm mindig imádtunk együtt hülyéskedni új dolgokat kipróbálni. Mindig számíthattunk egymásra , és együtt utáltunk szerelmeseket nézni, mindig kifiguráztuk őket, hogy miért?
Túl sokszor átvertek minket, tudtuk mi egymásnak mindig ott leszünk.És ez így volt jól ... de aztán jött valaki ,valami új az életembe és fel forgatta a világomat..
Akit úgy hívtak James ő volt a suli rossz fiúja minden lány utána fordult.
Ja igen én Emily voltam és a barátnőm Lisa.
Kezdjük is az elején, gimnazisták voltunk, beléptem a suli falai közé, egyből megpillantottam a foci csapatot, a cica lányokat, na és persze a rossz fiúkat, de mivan ha a rossz fiú egyben focista ott kezdődik a baj. De ne is szaladjunk ennyire előre.
A szüleimmel megpróbáltam jó kapcsolatot ápolni . De az apám lelépett mikor 12 éves voltam. De addig se volt felhőtlen a viszonyunk. Az anyukám jelentette nekem a világot ő volt egyben a legjobb barátnőm is, na persze Lisa utána.De én csak egy átlagos lány vagyok ,teli vágyakkal kíváncsisággal és a makacsságommal, ha ez nem lenne elég nagyon ki állok magamért. Érzéseimet nem szeretem kimutatni de a barátnőm Lisa egy pillanatásból tudja mi van velem.
Sose nem voltunk valami nagy pasi falók, nem is nagyon érdeltek a fiúk minket ugyanis az előző barátunk mindkettőnket át vert csak egy játékszernek használt, és gondolhatjátok innen jött az érzelem kimutatás mentes életem.Bizonyára kíváncsiak vagytok mi történt...
A volt barátomat Chrisnek hívták, a suli első napján pillantottam meg és egyből szerelmes lettem. Szerelem első látásra azt mondják és ez így is történt. A suli első hetében tartottak a golyáknak bulit nagy nehezen Lisa rá vett hogy elmenjek. Alkohol, csókolózó párok, hormonnal túlfűtött fiúk. Mint egy szex bárban. Nem az én stílusom volt, majd megjelent életem szerelme Chris, a barna szeme, barna hajával emlekszem is fekete nadrág volt rajta inggel. Szeretem ha egy fiú elegánsabban öltözködik. Pár srac elvette a figyelmemet róla, hívtak sörpongozni, gondoltam megcsillogtatomba tudásomat, nos igen apám a sok rossz ellenére megtanított pár dologra ami jol jöhet, bár ez nem tudom mennyire számít jónak. Egyik pillanatról a másikra Chris ott volt mellettem majd ki esett a szivem a helyéről. Valahogy ereztem hogy közeledik felem majd ki ültünk a tornácra és egész este beszélgettünk egy üveg bor mellett. Olyan jól ereztem magamat, egyre többet találkozunk, el hívott randira, családomnak bemutattam , neki adtam a szüzességem....
Aztán egyik napról a másikra nem volt mellettem..
Ez az egész egy színjáték volt, olyan jó fiúnak tűnt és én naivan elhittem neki mindent. Szerettem ő volt életem első szerelme .... és egy újabb pofán csapás jött apám után.Az egész suli rajtam nevetett de az volt a szerencsém hogy a történtek után tökös csaj lettem kiálltam magamert és nem mutattam az érzéseimet...
Majd 2 év múlva megváltozott minden...
YOU ARE READING
Te kellesz szenvedéllyel
RomanceTe kellesz szenvedéllyel.. -Mielőtt elmentem beszóltam neki mint mindig mivel utálom. -De megfogta a kezemet és oda húzott magához -Igenis utállak-mondtam -Dehogy utálsz inkább kívánsz, majd meg csókolt. -Én meg nem tudtam ellenállni és ezzel meghaz...