Este 7 órát beszéltünk Ryannel a parkban. Ott is volt egy csokor virággal, jesszusom de szarul ereztem magamat majdnem sírtam már, hogy lehetek ilyen valakivel. Igen amúgy ma lett volna valami meglepetése , de lemondtam hogy inkább csak találkozzunk.
-Sziaa Em
-Sziaa
-Örülök hogy latlak gyönyörű vagy, (majd megcsókolt , de én elhuzodtam )
Mi a baj?
-Beszélnünk kell valamiről
-Persze mondd mi az
-Előbb inkább üljünk le
Szóval úgy gondolom hogy megérdemled az igazságot. Én nagyon szeretlek igazából a legjobb barátom és egy csodálatos lelki társam vagy. De valahogy hiányzott nekem a tűz ami egy kapcsolathoz kell, zavart hogy nem néztél úgy rám hogy akarnál úgy. Vagy nem is tudom lehet nem is akartál úgy . Én viszont igen. Mindent megadtál ami kellett , törődtél velem és őszinte voltal mindig ami a legfontosabb. De valahogy mégis hiányzott valami. Őszinte leszek veled megszerettem valakit. És úgy érzem nem csaphatlak be őszinte szeretnek veled lenni mindig is azok voltunk. Úgy gondolom hogy én meg szeretném próbálni a kapcsolatot vele.
-Éé..s ez miota tart?
-Nemrégota
-Oszinten mondd el
-Talán 1-2 hónapja
-És ezt eddig titkoltad előlem?
-Igazából nem volt semmi érdekes az elején csak találkoztunk beszélgettünk, aztán egyre több és több volt.
-Ki az ?
-James ...
-Basszus miért pont ő? Nem hozzad való! Ráadásul csak átmegy a lányokon és ott hagyja őket. Nem értem hogy változtattál ekkorát
-Nem változtam ugyanaz vagyok akit megismertél
-Ezt te se gondolod komolyan azelőtt soha nem titkoloztal
-Tudom és nagyon sajnálom, de várnom kellett meg nem voltam benne biztos
-Akkor mostmár az vagy
És most mi lesz?
-Úgy érzem vele szeretnek lenni , tudom nagyon rosszul hangzik. Téged is szeretlek és mindig is foglak , de talán mi mindig is csak barátok voltunk...
-Én is szeretlek és foglak is.. Most nagyon haragszok rad és dühös vagyok , nem értem ez hogy történhetett. De amúgy lehet igazad van ez egy nagyon jo barátság volt és bár kapcsolatban voltunk lehet nem úgy éreztünk egymás iránt csak jol el voltunk egymás társaságában. Hidd el gyönyörű vagy a szeretlek, de valahogy nem ereztem hogy lepni szeretnek a szexre. Lehet azért amit mondtal hogy mi inkább barátok vagyunk lelki társak.
-Nagyon sajnálom tényleg nem így terveztem de egyszerűen sodort magával ez a dolog. Nem gondoltam hogy ilyen higgadtan fogod kezelni és meg egyet is értesz velem.
-Nem akartam magamnak bevallani mert úgy gondoltam hogy meg próbálkozunk aztán hátha minden helyre jön ahogy lennie kellene. De megpróbáltuk
-Lehet én is rossz döntést hozok most, de ezt érzem helyesnek, nem akarok neked és magamnak se hazudni.
-Köszönöm elmondtad és őszinte voltál velem
-Én köszönöm hogy így reagáltál rá .
Majd megoleltuk egymást és elkoszontunk ez volt 9 ora után mert sokat beszéltünk azért erről..
.
.
Nagyon boldog voltam hogy ilyen jol megtudtuk beszélni, bár azért legbelül szomorú és mérges voltam magamra hogy tehettem ezt vele/velünk . James buliban volt már én meg sétáltam oda. Körülbelül 10 után oda is értem, előtte persze rendbe szedtem magamat vettem egy csipkés piros ruhát és egy fehér edző cipőt szeretem a kényelmes cipőket hiába nem passzol oda ez vagyok én.
Alig vartam hogy Jamesnek elmondjam hogy sikerült a találkozó . Ahogy megláttam a nagy hazat medencével, nagy kerttel. Nagyon szép volt kicsit régies ház felújítva modernebbé. Már láttam hogy egész jó állapotok vannak a bulin, pedig meg csak 10 ora elmúlt. Nem kicsibe tolják az biztos. Majd nagy nehezen a tömegből beértem a házba, hogy megkeresem Jamest. Talalkoztam Carterrel.
-Sziaa nem láttad Jamest?
-De láttam éppen kint van a kert végében a fiúkkal
-Köszönöm jó bulit
-Neked is csajszi-majd kacsinott egyből levettem miért
-Neked meg jobbat
Majd mentem kifelé meg is láttam mosolyogva oda is néztem rá, látott de semmi...
Oda sétáltam hozzájuk
-Sziasztok
-Szia Emily
Szia
Hali
Csa
Ezek a koszonesek fogadtak ami nem baj de James semmi meg rám se nezett
-Szia mentem oda hozza
-Halo
-Milyen a buli?
-Jo
-Valami baj van?
-Nincs
-Látom , elmenjek?
-Ahogy akarod
Megdöbbenve álltam ott előtte azt se tudtam hogy most lekeverjek neki egy jo nagy büdös pofont vagy elhuzzak onnan.
Úgy terveztem maradok varok meg egy kicsit hátha eszhez tér
-Akkor bemegyek iszok valamit
Semmi válasz rám se nez , mi a fasz van vele éppen most szakítok valakivel miatta és ez a hála . Komolyan mondom kezdem megbánni most ezt. Se baj varok egy kicsit aztán ha nem változik semmi el beszélek vele..
Le is toltam egy két felest, nem lehetett másképp bírni ezt, majd valaki oda jön mögém és atolel. Olyan jo volt hogy mégis oda jott hozzam.
-Örülök hogy itt vagy
-Én is
szólalt meg egy teljesen más hang majd hatra fordulok
-Ne érj hozzam
-Naa az előbb meg nem ezt mondtad
-Azt hittem más vagy , most pedig húzz innen.
El is ment, nem lehet velem itt játszani
Elegem is lett , itt kellett volna lennie és leütnie ezt a férget, de nem nem volt itt ...
Ezúttal nem hagyom magam oda mentem hozza megint
-Hali tudunk beszélni ?
-Most nem alkalmas
-Na tudod mikor nem alkalmas
Megfogtam a karját és elhoztam onnan a srácok is csak figyeltek
-De alkalmas , szóval mi a szar bajod van?
-Ittál ?
-Igen, de válaszolj várom
-Semmi nincsen
- Persze , meg reggel nem akartál elengedni és azt mondtad velem akarsz lenni most meg mit csinálsz ?
-Az reggel volt
Halál nyugodtan mondta
-Ohh igen és mikor akartál szólni róla hogy kamu az egész?
-Nem tudom valamikor
-Hogy te mekkora egy rohadék vagy
Tudod mit remelem ma este meg baszol mindenkit itt aztán ra jössz mit veszítettél
Majd gondolj rám dugas közben
Majd elmentem
Ő meg csak nézett ahogy elmegyek nagy szemekkel , gondolom meglepődött hogy így beszélek vele.Indultam is a kollégiumhoz, komolyan mondom ilyen szánalmas egy embert , mondta volna reggel az igazat és akkor nem itt tartanék se Ryannel se vele, elegem van hogy mindig hazudnak nekem. Nem tudom mivel érdemeltem ezt ki. Majd az egész utat végig sírva beértem a szobába és elaludtam zokogva..
YOU ARE READING
Te kellesz szenvedéllyel
RomanceTe kellesz szenvedéllyel.. -Mielőtt elmentem beszóltam neki mint mindig mivel utálom. -De megfogta a kezemet és oda húzott magához -Igenis utállak-mondtam -Dehogy utálsz inkább kívánsz, majd meg csókolt. -Én meg nem tudtam ellenállni és ezzel meghaz...