Csodás randi, rossz véggel

1.9K 43 0
                                    

Már 6:30 van mikor elkezdek készülődni, olyan izgatott vagyok. Most nem otthon hanem a koliban vagyok. Először elmegyek zuhanyozni, hajat mosni. Majd ott állok a gardrób előtt 10 perce és nem tudom mit vegyek fel. Majd valaki be ront a szobába Lisa volt. Egyből a nyakába is ugrottam.

-Minek örülsz ennyire? -kérdezte nevetve
-Neked, sürgősen kell a segítséged nem tudom mit vegyek fel a randira.
-Ohh hogy ma van az a bizonyos randi
-Igen és már csak 20 percem van
Szerinted ez jó lesz?
-Nagymama randira mész öreganyám, mert akkor ez tökéletes
-Most miért ? csíkos ruha kis egyszerű
-Ez borzasztó Em ebbe nem mehetsz, mert inkább vissza fordul ha ebben meglát
-Akkor segíts már.

Körülnézett a gardróbban. Végül menta zöld csipkés ruha mellett döntöttünk.
Futok le a lépcsőn, éppen megbotlok majd
Ryan el kap. Mondhatom szép belépő.

-Ohm Sziaa
- Sziaa, minden rendben van nem faj semmi?
-Nem, semmi baj
Elindultunk egy étterem felé, Tutto Italiano volt a neve, belül gyönyörű bútorok letisztult színekkel fehér,kék, púder színek uralkodtak. A pincér el is vezetett minket az asztalhoz közel a kerthez ültünk le, nagyon hangulatos volt. Én egy paradicsomos húsos tésztát ettem, Ryan valami pizzát kért. Isteni finom volt közben nagyon sokat beszéltünk sőt egyszer tancoltunk is mindenki előtt olyan vicces volt mi voltunk az egyedül pár .Majd elindultunk kocsikazni megálltunk valami helyen ahonnan az egész várost lehet látni. 24:00 ora volt mikor már elkezdtem fázni, elindultunk vissza felé.
-Amúgy nem szeretnél nálam aludni?
Hirtelen köpni nyelni nem tudtam.
-Tudom hogy korai de én szívesen tölteném veled még az estét-folytatja
-Benne vagyok
Igazából nagyon is olyan jól érzem magam mellette, nem kell megfeleljek, nem bántanak , úgy bánik ahogy egy lánnyal kell.

Megérkezünk hozzá az ő szobája sokkal nagyobb mint az enyém, tisztaság, rendezettség van.
-Nincsen semmi ruhám amiben tudnék aludni
-Majd én adok valamit
Szeretnéd kezdeni a fürdést?
-Mehetek igen

Lefürödtünk mindketten majd be feküdtünk az ágyba. Elkezdtünk egy romantikus filmet, de végül csókolózás lett belőle, már rajta ülök érzem hogy a testem akarja minden porcikáját. Próbálkozok ,de végül leállít.
-Rosszul csináltam valamit?
-Nem , csak nem szeretném elsietni ezt a dolgot kettőnk között.
Pedig én akartam nagyon is , itt lett volna a lehetőség, de ő nem akarta...

Te kellesz szenvedéllyelWhere stories live. Discover now