Miért vagyok szerencsétlen

1.7K 37 0
                                    

Emily:
Eltelt egy hét és szerencsére minden helyre jött James se keresett olyan az életem amilyen volt.

-Szia kicsim, szeretnék veled elmenni a hétvégén egy buliba-mondta Ryan
-Nagyon szívesen elmegyek veled.
Mikor lesz?
-Szombaton, de érted megyek 7:00-kor vagy szeretnél nálam készülni ?
-Lehet jobb lenne , mert Lisához jönnek vendégek.
-Akkor suli után eljossz velem?
-Igen

Szombat van már éppen Ryannél készülődök. Elment fürdeni éppen én meg a tükör előtt egy szál tangában és melltartóban állok,elhoztam több ruhát amiből választhatok, de nem tudom melyiket vegyem fel. Éppen végez a fürdéssel és jón be a szobába majd megáll és végig mér vagy 2 percig.
-Hahó-mondom neki
-Ohmmm igen
-Segítenél mit vegyek fel?
-Persze, amúgy nagyon szép vagy. Szerintem az a piros ruha lesz a nyerő.
-Rendben, majd elindultunk nagy nehezen, ez az öltözködés elég lassan ment mit ne mondjak, megláttam a ki dolgozott testét és alig tudtam ellenállni a kísértésnek , de valahogy csókokozásban törtünk ki .

Megérkeztünk 8:00-kor , megláttam Lisát egyből oda futottam hozzá.
-Na lefekudtetek végre ?
-Nem
-Mire vár már, ha fiú lennék rég lefekudtem volna veled -mondta viccelve

Na igyunk én azt mondom, ki kértem a sráctól aki ki szolgált minket egy vodka narancsot aztán még vagy ötöt. Elkezdtem táncolni , Ryan a barátaival volt én a végzősökkel meg Lisaval. A ház nagyon nagy volt, tó, medence két szintes lakás volt. Tiszta luxus nem tudom kié de laknék benne. Kicsit rosszul érzetem magamat ezért felmentem egy emeleti mosdóba meg mostam az arcomat majd benéztem egy szobába, le feküdtem az ágyra pihenni, majd valaki benyit a szobába.

-Minden rendben van?-kérdezte egy hang
-Nem nagyon - feleltem
-Hozok egy kis vizet
-Rendben , köszönöm
-Vissza is tér egy pohár vízzel mikor kicsit már jobban érzem magam fel ülök és mellettem találom Jamest.
-Te mit keresel itt?- kérdeztem
-Hoztam vizet amint látod
-Miért velem foglalkozol , keressél valami csajt magadnak.
-Téged kerestelek
Erre kiköptem a vizet.
-Hogy micsoda engem? Mégis miért?
-Nem tudom azt a csókot elfelejteni
-Pedig elkéne mert soha többet nem fog megtörténni, te egy pöcs vagy nekem meg barátom van....

Te kellesz szenvedéllyelNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ