Mi történik?

1.9K 38 0
                                    

-Az előző randi óta volt vagy 20, mivel már egy fél éve együtt vagyunk. Nagyon jól érzem magamat vele. Egy gond van én mindig szeretnék többet tőle , de azóta semmi, amikor egyszer megprobaltam . Általában a fiuk várnak a lányra, de ez most fordítva történt. Persze megértem nem is kell elsietni, de nekem sokszor nehéz megállni amikor pont benne vagyunk valami közepébe.

-Emilyyyyyy, remélem hallottad mi lesz ma este- kiáltja Lisa
-Nem tudom mi lesz?
-Buli James kampuszánál
-Szuper Jamesnél, biztos nem megyek, mert ha elmegyek levágom a golyóit.
-Naaa nemsokára születésnapom van.
-Nézd meg meg megveszteget, Jolvan legyen - mondtam
-Ezazzz tudtam hogy számíthatok rád

Este 8:00 óra most indultunk a fiúk házához, imádok bulizni de nem ott ahová megyünk , mindig van valami balhé. Sajnos Ryan nem tudott jönni, mert a családjával van.

Felvettem egy kék nadrágot fekete csipkés felsővel. Lisa pedig egy menta zöld szoknyat rózsaszín toppal.
Megérkezünk már tele van a helyiség , egyből leülünk a kanapera és egy fogadás zajlik.
Nyilván a James féle társaság között , általában az van hogy ki fekteti meg hamarabb az egyik csajt, vagy ki iszik a legtöbbet szokásos szarságok.

Hallom hogy elhangzik a nevem. Szerintetek kinek van a legjobb segge itt a bulin?
-Szerintem Sarának
-Szerintem ott annak a csajnak fekete toppban
-Ohh de még milyen, megfognám - hallom James hangját
Megfordulok
-Ez az amit te soha nem fogsz
-Te csak hiszed baby-mondta vigyorral
-Előbb fekszek le mindegyikükkel minthogy hozzám érj
-Ezt kaptad teso - mondtak Jamesnek

3 ora eltéréssel, elég jól bepiálltunk, fáradtnak ereztem magamat ezért felmentem az egyik szobába, elég szép volt, egy pár konyv hevert a földön , majd lefekudtem az ágyra.
Hallom hogy valaki beront

-Húzzatok ki dugni -mondtam fél álomba
-Mi a szart képzelsz ez az én szobam!- jelenti ki egy hang
-Leszarom én itt maradok
Halk beszédet hallok és látom hogy a csaj ki megy. Ezután valaki közelít felém nem látom tisztán.

-Ugye tudod hogy most elrontottad az estémet?
-Bocsi nem tudtam hogy óránként hozol fel új csajt
Majd meglátom ki az egyből fel ugrottam
Ő meg nevetve nézte végig hogy rá jövök ki ő
-Inkább megyek, szerencsésen elesek egy táskába de elkapott.
-Ohm köszi
-Nincs mit
De még mindig nem engedett el
-Szeretnék menni elengednél?
-Nem foglak amíg nem válaszolsz egy kérdésemre
-Engedj már el nem tartozok neked semmivel
-Ohh dehogynem
-Akkor mondjad már vagy megöregszek
-Miért utalsz ennyire ?
Láttam a szemén hogy tenlyeg érdekli
-Mert miért ne, elengednél végre
-Ez nem válasz,szeretném tudni.

Eközben a derekam körül össze kulcsolta a kezét majd közelebb húzott magához.
Megfigyeltem a szép zöld szemeit, a barna hosszú haját ami össze vissza állt neki, fekete nadrág és egy világos barna felső volt rajta, így is látszodott az izmos teste és az illata volt a legjobb..

-Utállak és kész fogadd el
-Nem lehet , eddig senki nem utált
-Na csak figyelj

Mennék el sikerül is a kezei közül ki bujjak , de ő sikeresen vissza húz,egy tincset a fülem mögé tesz, melyen a szemembe néz, aztán le tér a szeme a számra. Majd megcsókol.Egyből reagál a testem, úgy érzem mindjárt felrobbanok a melegségtől. Akarom kell nekem most azonnal. Hirtelen valaki benyit.

-Hála istennek - ordítom
-Mit kepzelsz magadról azt hiszed jól csinálod, megmondom neked nagyon nem, úgyhogy hagyd ezt abban- mondtam kiabálva.
El sem hiszem ,ezt nem szabad Ryannek tudnia mondtam magamban .

Te kellesz szenvedéllyelWhere stories live. Discover now