Legbelül igenis fáj hiába hazudok mindenkinek...

1.5K 34 0
                                    

Másnap reggel van 7:00 óra van egy órám beérni a suliba. Úgy döntöttem nem csöves szerelésbe megyek, pedig ahhoz lenne kedvem . Nem akarom hogy valaki észrevegye hogy valami baj van , főleg James . Azt kell lássa hogy leszarom.

Be is értem a suliba, előtte felkészültem hogy már az egész suli tudja mi történt tegnap. De semmi nem történt nem beszéltek rólam. Le telt az első órám , majd mentem ki a folyosóra Ryan már kint várt a terem előtt , mosolyt erőltettem magamra és megöleltem.
-Hiányoztál nekem ugye tudod ?
-Te is nekem, és most az egyszer hazudtam neki.
-Ma suli után elmegyünk valamerre?
-Igen, persze menjünk
Erre volt most szükségem kicsit kikapcsolódjak.
Utolsó óra után láttam csak Jamest szerencsére , bár akkor is elsétáltam mellette és nem néztem rá , de éreztem a tekintetét rajtam mikor Ryanhez mentem és  megcsókoltam.

-Elmentünk Chicagóba 1 órás út volt ami nagyon jól telt zenét hallgattunk énekeltem, örültem is hogy nem a városban leszünk. Elmentünk a mekibe enni, ahhoz képest gyorsan meg is kaptuk egy idős hölgy hozta ki nekünk az ételt nagyon aranyos volt mosolygott ránk és megdicsérte a ruhámat.
Elmentünk egy múzeumba ami nagyon szép volt, varosban is különleges épületek voltam nagyon sok képet készítettem . Egy víz esést is megnéztünk majdnem vizes is lettem. Szerencsére elterelte a gondolatomat, már este volt elindultunk haza felé, én bealudtam az út során. 10:00 körül megérkeztünk a koliba ma Ryannél alszok ezért gyors elmentem a szobámba ruháért ő addig ment a saját szobájába. Indultam már hozza mikor véletlen megbotlottam, na és ki segített fel James .

-Kösz
-Nincs mit de ...
Elmentem mielőtt folytattam volna.

Te kellesz szenvedéllyelOnde histórias criam vida. Descubra agora