Felejthetetlen este

2.3K 33 6
                                    

Emily:
Van egy dolog amiről nem sok ember tud mivel nem akartam ebből nagy ügyet csinálni.
.
.
.
Van egy barátnőm akivel majdnem egy napom születtünk. Kiskorunk óta jóban vagyunk őt Haileynek hívják. Másik városba lakik , körülbelül 1 órás út. Amikor tudom meglátogatom mivel szeretek oda járni otthon érzem  magamat. Anya is néha kiakad hogy mindig megyek oda, de ha ennyire szeretem azt a helyet nem tehetek róla.
.
.
.
Pont egy ilyen nap volt mikor suli után elindultam hozzá vonattal. Körülbelül 6 órakor indultam hozzá.Az út zene hallgatással telt el. Majd ő várt az állomáson, majd futva indultam felé. Felszálltunk a villamosra elmentünk a lakására lepakoltunk, megbeszéltük mit veszünk és elmentünk boltba ez volt 8 óra után, közben egy netes kaja rendelős oldalról megrendeltuk a vacsorát estére. Be mentünk a boltba vettünk másnapra reggeliket, majd bort hozzá bubis vizet, persze a vodka nem maradhatott ki az a kedvencünk. De azt nem találtunk amilyet akartunk. Majd a közelében be mentünk egy dohány boltba, vettünk málnás ízben vodkát, aztán cigarettát se felejthettük ki. Általában közösen veszünk egy dobozzal, nem akarom túlzásba vinni amúgy is csak ilyenkor szoktam ha iszunk vagy buliba megyünk.
Mire vissza értünk a lakásra a vacsora is megérkezett, éves közben fröccsöt ittunk, ezzel a hangulatot meg is teremtettük, közben ment hangosan a zene táncoltunk, énekeltünk. Imádom ezeket a közös készülődéseket, ki mentünk az ablakhoz egy-egy szál cigit el szívni közben elmeséltük mik történtek velünk az utóbbi időben, ment a pletyka is egész este nevettünk, ilyenkor olyan boldog vagyok, úgy érzem mintha a testvérek lennénk. Ezt az érzést ilyenkor nem tudom leírni. 10 óra körül elkezdtünk készülődni azzal a lendülettel elkezdett kint szakadni az eső, ha ez nem elég dörgött,villámlott, de mindenkit még ez se tart vissza hogy elmenjünk. Megfürödtünk, elkezdtünk fel öltözni , sminkelni és a hajunkat megcsinálni. Aközben feliratkoztunk egy nyereményjátékra, hogy a bulira legyen ingyen jegyünk. Majd 11 kor jön az értesítés hogy nyerünk egy páros belépőjegyet. A bulik általában éjfél után indulnak be. El készültünk, megindultunk éjfél után, szerencsére elállt az eső, az oda úton meg ittunk egy üveg vodkát, ráadásul ez egy 20-25 perces séta, de imádom ezt is, ilyenkor már a hangulat a legjobb nagyon sokat szoktunk nevetni, a varosba ilyenkor nincsenek sokan ezért olyan csendes maximum a saját hangunkat halljuk. Néhány autót lehet látni de ott is már megy a hangos zene, ebből lehet tudni hogy mások is mennek az éjszakába. Felértünk a belvárosba, láttuk hogy ahova menni akartunk nem volt senki mivel előtte esett az eső aztán gondolom senki nem akart menni. Szerencsénk volt szembe is volt egy jó hely. Haileynek a barátait is meg vártuk ők is pont oda mentek be. Viszonylag hamar be is jutottunk igaz fizetni kellett de úgy voltunk vele mindegy már, így a másik helyen az ingyen jegyet nem vettük át. 1 órakor már bent voltunk és táncoltunk jobbnál jobb számok, de bent is vettünk egy pohár vodkát. Nagyon jó hangulatunk volt meg ismertünk új embereket beszélgettünk is velük. Néha a táncok között tartottunk egy kis szünetet vagy inkább cigi szünetet. Ki ültünk a kinti részre, nagyon jó idő volt ráadásul nyár is volt. Utána vissza mentünk táncolni. Jöttek hozzánk oda srácok, meg is hívott minket egy srác, de amint megkaptuk el is raktuk mivel nehogy legyen benne valami. Táncolni is akartak velünk egyre inkább közeledtek hozzánk. Persze táncoltunk másokkal is,de nem úgy hanem többen össze álltunk. Bár sokan nyomultak ránk fogdostak, de senki nem volt aki szimpatikus lett volna. Majd később elnéztem jobbra, láttam egy srácot akire mondtam is magamban hogy nem is rossz, jól néz ki, el is gondolkoztam, de aztán táncoltam tovább. Már nagyon benne voltunk egy táncba, majd valaki oda lépett hozzam hátulról megfogta a csipőmet és elkezdett velem táncolni. Nem is tértem ki a karjaiból. Jól is táncolt mit ne mondjak es ahogy végig simította a kezét az egész testemen, valahogy annyira lázba hozott. Megfordított majd magához húzott és megcsókolt, soha életemben nem találkoztam vele,de olyan érzést tudott belőlem elő hozni, mint még eddig senki más. Nagyon jó volt vele , majd ki mentem és ő is jött velem , egymás mellett leültünk elszívtunk egy cigit közben beszélgettünk. Sok mindent megtudtam róla, pedig azt gondoltam nem lesz kiváncsi rám. De olyan érdeklődő volt és én is igazából. Majd vissza mentünk táncoltunk, minden érintése úgy hatott rám, hogy majd ki ugrottam a bőrömből. Mindig szorosan magához húzott. A csókjaival nem tudtam betelni , és mikor elkezdte a nyakamat csókolni libabőrös lettem. Soha nem ereztem egy fiúnál se hogy ennyire akarom. Majd megint kimentünk a levegőre, ölébe ültem és úgy beszélgettünk, a barna szemeibe egyszerűen képes voltam elveszni. Amikor egymásra néztünk hosszú percekig valahogy mindig csókolózásba törtünk ki. Majd mikor már menni akartak  haza mert kellett menniük, egyből elfogott a rossz érzés hogy nem akarom, alig akartam elengedni, de ő is engemet. Aztán úgy döntöttünk el kísérjük őket az állomásig ahonnan indulnak. Kézen fogva mentünk egész városon keresztül beszélgettünk, majd sokszor nem sikerült tovább menjünk nem is tudom miért talán a csók miatt? Aztán én leültem egy padra ő jött utánam, majd az ölébe ültem vele szemben ültem és a szemébe néztem, eközben a hajába túrtam. Meg akart csókolni, de én direkt elhúzódtam. Ezt eljátszottam többször,láttam hogy húzom az agyát, de tetszett hogy ezt csináltam. Majd a nyakamnál fogva oda húzott magához és megcsókolt, mint a filmekbe úgy éreztem magamat. Aközben érzetem,hogy egyre jobban húz magához, annyira bele mentünk hogy képes lettem volna leteperni ott helybe. Olyan tűz volt bennem akkor, le se tudom írni soha nem akartam valakit ennyire. Éreztem hogy ő is többet akar mindig egyre jobban húzott magához, kezdett már majdnem más lenni ebből a helyzetből, de akkor kellett tovább menjünk hogy időben megérkezzenek.Majd jött a köszönés, homlokon csókolt aztán az ajkaimra csapott le,megölelt utána azt mondta írni fog nekem.
.
.
.
Ez volt életem  egyik legjobb estéje, és ezt nem csak a fiúnak hanem Haileynek köszönhetem, ha ő nem lett volna, nem történt volna l én jó dolog az életemben, ilyen érzést még senki nem tudott kihozni belőlem, sőt ennyire még senkit nem akartam, nem sokszor volt hogy valakitől többet akartam mint pár csók, de ő teljesen más volt, ő előhozta ezt az énemet.Meg kell ismerjem tudtam, aki ilyet ki tud hozni belőlem, mire képes még. Úgy éreztem egy hullám hosszon vagyunk. Elvesztem a szemeiben teljesen..
És mi lesz még?....
Lesz folytatás?..

Köszönöm Haileynek ezt az egészet, mellette mindig önmagam vagyok, jól érzem magamat. Nekünk biztos lesz folytatás.p

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 17, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Te kellesz szenvedéllyelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora