Mire jó ez?

1.3K 30 4
                                    

Reggel mikor fel ébredtem bele néztem a tükörbe és a szemeim duzzadtak voltak. Még szerencse hogy szünet van. Igen maradhatunk egy pár napig még a koliban megengedte az igazgatóság. 30 nem fogadott hívás üzenetek, de nem néztem meg őket. Nem értem mit hitt majd vissza futok hozzá, na azt már biztos nem. Sirassal töltöm a nap hatra levő részét. Akire azt hittem tényleg szeret velem akar lenni. Őt ereztem a másik felemnek, kiderül hogy semmit nem akart és csak játszadozott....
Már sötét van este 7 ora. Nem sokan vannak a kollégiumban mert mindenki haza ment a szünetre de még egy két ember maradt én mondjuk holnap már lehet haza megyek. Lisa is haza ment, de megbeszéltük hogy szünetben nálam alszik és elmegyünk New Yorkba a karácsony utáni vásárba akkor sok akciós dolgot lehet kapni, na meg nagyon hangulatos akkor is még. Valaki dübörög az ajtón, ki a fene lehet az.
-Megyek már
Kinyitom az ajtót
-Nem kell szét szedni az ajtót azért
Majd azzal a lendülettel be is csukom az ajtót ahogy ezeket kimondom, James volt az.
-Kérlek nyisd ki- James
-Húzz már innen
-Nem fogok elmenni amíg ki nem nyitod
-Miért kellene kinyitom menjel haza
-Beszélnünk kell
-Beszélnünk ? Ne viccelj drágám nekünk nincs miről, szóval menj el innen
-Ne akard hogy betörjem az ajtót
-Hajrá
Majd hallom hogy neki készül hogy tényleg bejusson , ezért gyorsan az ajtóhoz rohanok és kinyitom. Ő meg azzal a lendülettel rám esik.
-Szállj le rólam -mondtam
-Pedig tetszik ez a helyzet -mondta
Felálltam és elmentem az ágyamhoz jó messzire tőle. De ő csak közeledett.
-Nem is köszönsz ?
-Hallgatlak mit szeretnél,ha már betörtél hozzám.
-Szóval ami tegnap történt..
-Elmúlt, még valami új van ?
-Nem tudod mi volt tegnap, szóval hallgass meg.
-Nem szeretnélek szóval menj el legyszives amíg szépen mondom.
-Nem megyek sehova
Szóval ami tegnap történt az volt
-Nem vagyok kiváncsi rá
-Hallgass már meg basszameg
-Na tudod kivel beszéljel így huzzal ki de nagyon gyorsan , oda mentem hozza megpofoztam és megprobaltam ki rakni kisebb nagyobb sikerrel. Mikor majdnem sikerült meg csúszok és el kap, majd a karjaiban találom magamat. Fel állok hogy ki szabaduljak de nem enged, így most egymás szemébe nézve vagyunk.

-Szóval nagyom elbasztam a tegnapi napot tudom, hogy őszinte legyek már pedig az szeretnek veled lenni, az apám most jelentette be hogy ő randizik egy ideje és hogy már meg is kérte a csaj kezet és legyünk jelen az esküvőn . És az a nő ráadásul egy boszorkány... és hat az este ittam is szívtam is. Valószínűleg nem tett jot de teljesen kiborultam . És sajnálom Emily nagyon sajnálom hogy rajtad töltöttem ki. Nem így akartam de nagyon rosszul jött ki.

-És azt gondoltad hogy én ezt megérdemlem hogy így bánsz velem? Hiába történt most ez veled, de akkor se csinálhatod ezt. Olyanokat mondtál ami kurvara fajt, és ezt meg ilyen állapotban se szabadott volna mondj.

-Tudom és nagyon sajnálom, helyre szeretném rakni ezt a dolgot. És szeretnék egy esélyt tőled, hidd el nagyon megszerettelek és nem akarom hogy vége legyen köztünk ennek

-Miért volt köztünk bármi is?
-Igen volt
-Tegnap még nem így mondtam
-Basszus Em elmondtam hogy nem voltam magamnál. Nem is emlékszem szinte semmire annyira ki voltam ütve.

Már kezdtem meg sajnálni de nem engedhetem, én is szeretem nagyon is, de ez a tegnapi kikészített.

-Rendben, de most engedj el
-Nem foglak, beszéljük meg.
-Nem tudom hogy akarom-e
Majd felemelte az államat pont úgy hogy a szemébe nézzek.
-Ne hazudj nekem
-Ne csináld ezt legyszives
-Mégis mit csinálnék? Majd elkezdett simogatni a pólóm alá is benyúlt.
-Fejezd be
-És ha nem?
-Akkor....
De már a keze lent volt, elkezdte az ujjait bennem forgatni, tudta hogy mi a gyengém. Elkezdte csokolgatni a nyakamat.
-Na akkor? -olyan perverz mosollyal nezett rám egyből levettem mit akar.
-Ne csináld ezt velem
-Baby szerintem nem csinálok semmit
-Ahhh deee...
Már a csúcsra is juttatott kevés idő alatt, talán azért mert nagyon vágytam rá.
Majd az ágyamra löktem, ki gomboltam a nadrágját. Levettem a polojat elkezdtünk csókolózni.
De közben rájöttem hiába olyan jó vele ez most nem helyes így egyszer csak abba hagytam felkaptam egy cipőt a kezembe és egy kabátot és el rohantam ott hagytam a szobámban.

Elkezdtem sétálni a semmibe, talán 0 fok lehetett kint eléggé hideg, de szép havas volt minden. Elég időm volt gondolkozni sétálgattam a közeli parkban sehol senki nem volt. Telefont se hoztam ahogy út közben eszre vettem. Olyan jó volt a hideg levegőn kicsit ki szellőztetni a fejemet .
James:
Nem tudom mi történt vele , egyszer csak ott hagyott ráadásul teljesen fel voltam tüzelve.
De szuper meg a telefonját is itt hagyta utána kell menjek meg kell keressem.... Remélem nem esett baja..

Te kellesz szenvedéllyelWhere stories live. Discover now