Emily:
Csókolóztunk és imádtam ez a baj. Miután befejeztük álltunk egymással szemben, csak néztem meg se tudtam szólalni a szeme ragyogott, haja kicsit kócos volt, de így állt neki jól. Érzetem a kidolgozott testét olyan közel volt hozzám. Az asztalra ültem vele szembe és beszélgettünk, de egyszer csak azt mondja...-Felejtsük el ami most történt.
-Mi a szar van veled, ide jössz kirángatsz a teremből, letámadsz és ezután azt merészeled mondani hogy hagyjuk? Ha lefeküdnék veled elégedett lennél mint a többi kurvád, mivel neked úgyis csak ez kell!
Tudod mit felejtsük el igen, most még jobban megutáltalak, örülhetsz neki biztos ez is a terv része volt na persze meg hogy kihasználj és aztán dicsekedj..-Igen csak erre kellettél..
-Kapd be és dugd fel a seggedbe,ja és csak hogy tudd nekem is csak erre kellettél bár nem voltal elég jo... Majd ki viharzottam a teremből és becsaptam az ajtót.James:
Kurvára hazudtam neki, de nem mutathatom ki az érzéseimet sose szoktam. Nem engedhetem közel magamhoz, úgyse én kellek neki, el is mondta utál engem. Különben is van barátja, én meg elvezem hogy nem kell kötődjek senkihez különben is akárkit megkapok.Ha kell minden estére találok egy csajt.
Majd én is ki mentem a teremből mintha mi sem történt volna.Emily:
Nem is mentem be a terembe , inkább az udvarra de előtte bele vertem az egyik szekrénybe akkorát azt hittem ki esik. Miért van ekkora hatással rám? És miért voltam ilyen naiv azt hittem hogy komolyan gondolja aztán olyat mondd hogy felejtsük el baszki ő csókolt meg . Vicc az egész elegem is van, holnaptól elkerülöm, különben is Ryan ott van mellettem . Na igen Ryan, egész nap senkihez sem szóltam, mindenkinek azt mondtam hogy kapott anya egy rossz hírt és ezért nincs jó kedvem.
Amúgy csodálkozik mindenki, hogy elkerültem a fiukat hat pont ezért kihasználnak, jó a fiú barátaimat nem kell bele számítani, de kapcsolati téren. Nem is tudom Ryan hogy jött, gondolom azért mert ő nem ez a rossz fiú ellentéte pont .Nem volt kedvem a kollégiumba menni, az hiányzik hogy találkozzak vele véletlen vagy a barátaival, biztos dicsekedett már nekik .
Mikor haza értem anya már látta rajtam, hogy valami baj van , így nem is kérdezett semmit hiszem ismer már milyen vagyok mert nagyon jó a kapcsolatunk . Becsaptam a szobám ajtaját és elkezdtem zenét hallgatni és inkább ki bőgtem magamat. Ez kezdődött délután 5-kor majd 7-kor befejeztem az önsajnálatot. Le sétáltam a lépcsőn a konyha felé egy bő kék pulcsiba és szürke melegítőbe , anya szólt hogy vacsora készen van , szerencsére hagyott egész délután , megláttam hogy spagettit csinált az egyik kedvencemet egyből mosolyt csalt az arcomra tudja mi kell nekem. Még sütit is hozott méghozzá abból is a kedvencemet. Ettem csendben majd anya megszólal..
-Szeretnél róla beszélni ?- kérdezte félve
-Nem szeretnék
-Rendben , de tudod hogy itt vagyok ha szeretnél beszélni.
-Köszönöm anyuMegettem a desszertet, megöleltem adtam egy puszit az arcára, megköszöntem a vacsorát és felmentem a szobába. Láttam hogy 20 nem fogadott hívás Lisatól. Ryantől 5 üzenet. És a közös csoportunkban is 20 üzenet mindez 1 óra alatt . Mondtam nekik minden rendben van ne izguljanak, és elmentem aludni. Most nem volt kedvem senkivel beszélni. El is aludtam egyből..
YOU ARE READING
Te kellesz szenvedéllyel
RomanceTe kellesz szenvedéllyel.. -Mielőtt elmentem beszóltam neki mint mindig mivel utálom. -De megfogta a kezemet és oda húzott magához -Igenis utállak-mondtam -Dehogy utálsz inkább kívánsz, majd meg csókolt. -Én meg nem tudtam ellenállni és ezzel meghaz...