Segítség

1.5K 32 0
                                    

Másnap reggel van, már nagyon izgatottan várom mikor jön már James. Valaki kopog az ajtón Ryan az.
-Jó reggelt -mondja mosolyogva
-Jó reggelt nincs túl korán itt lenni?
-Nem. Dehogyis. Szerettem volna szólni neked hogy a holnapi napon el vinnélek valamerre, úgyis szünet lesz holnaptól.
-És mégis hova szeretnél?
-Majd meglátod egyenlőre titok, szóval legyél készen reggel 9-re. Melegen öltözz fel!
-Jesszusom mit találtál ki
-Tetszeni fog, most viszont megyek versenyem lesz , majd este beszélünk azért, megcsókolt mielőtt elment volna.
-Akkor majd este kiszedem belőled -majd megcsókoltam mégegyszer.
Ki ment a szobából majd elkezdtem készülni mert suliba kellett menjek,szerencsére csak 4 órám lesz. Felvettem egy zöld nadrágot , piros pulcsival, hajamat kicsit begöndörítettem. Nagyon nagy hó volt a kollégium és a suli körül, még hamarabb is elkészültem ,ezért elmentem sétálni suli előtt. Majd siettem az órára mert majdnem elkéstem. Lisa szerencsére foglalta a helyemet.
-Éppen időben kis hölgy-mondta Louis professzor
Mint mindig mondtam magamban
Szóval első óra fizika volt, amit nem szeretünk Lisaval ráadásul jövőre már nem is lesz szóval nem is értem minek tanuljuk.
Majd letelt a többi órám is, mennék ki a teremből, de Lisa megállít..
-Szeretném ha eldontened végre mit szeretnél ez senkinek sem jó.
-Tudom jól
-Akkor még ma kéne
-És ha rosszul döntök
-Nem örülök hogy James a másik, de a szívedre hallgass.
-Köszönöm Lisa hogy itt vagy nekem.
-Szívesen, de ezért még megfizetsz-mondta nevetve
Szerencse hogy ilyen barátnőm van aki mellettem áll.

Jamessel elmentünk egy kisebb karácsonyi vásárba, igaz voltam már, de mégis csak ő találta ki nem akartam elrontani. Azok az illatok, muszaj volt vegyek egy-két gyertyát , mézeskalácsot.
-Ugye milyen finom?
-Uhhum-mondta teli szájjal
-Úgy eszed mintha soha nem ettél volna
-Soha nem ettem
-Hogy micsoda?
-Sajnos anyának nem volt ideje, mama meg mást szeretett csinálni
Láttam rajta a szomorúságot
-Akkor veszek még vagy kettő zacskóval nem maradhatsz le a jóról.
-Nem kell, ezért felesleges
-De kell
Vettem is kettőt belőle egy mogyorosat és egy cukor mázasat.
-Te nem gondoltad ezt komolyan, de én fogom megvenni.
-Hadd vegyek már én is valamit
-Amíg velem vagy sose fogsz te fizetni.
-Jolvan makacs vagy inkább egyél
-Csak ha te is
-Tesssk ezt kostold meg
-Ez nem tetszik
-Miért ? Majd beleharapok az egyikbe ő meg ugyanúgy az enyembe.
-Így már tetszik
Én meg mint egy alma úgy elvörosödtem.
A kollégium felé vissza indultunk, a kocsiban heves csókolózásban  törtünk ki, sose tudok ellenállni neki valahogy olyan tűz van közöttünk , ami soha senkinél nem volt ez az érzés .
James:
Már a kocsiban az ölemben ül és úgy érzem több kell belőle sokat több. De egyszer csak leállít, annyira más eddig,mindig megkaptam mindenkit őt meg nem sikerül, bár szeretem hogy küzdenem kell érte.
Fel kísérem az emeltre
-Most komolyan így hagysz -mondtam
-Igen így
Nem lehetett nem észre venni  a merevedését-Vissza kapod meg ezt mondta
-Nem fogom hidd el jobbat tudok
Emily :Majd megcsókoltam mire ő alig akart elengedni .
-Megyek mostmár mert sose alszok
-Jo legyél kislány -majd rá csapott a fenekemre

Hajnali egy óra aludni nem bírok, felhevült testtel ülök az agyon . Nem bírtam tovább elmentem hozzá. Be nyitottam a szobába éppen telefonozott
-Hát te?
-Hát én..
Egyből rá vetettem magamat rajta ültem és megcsókoltam, éreztem az érzést hogy nem bírom abba hagyni. Majd elkezdtem levenni a pólóját.
-Mi van veled?-eléggé perverz hangsúllyal kérdezte
-Ne beszélj csináld

James:Bekattanok ettől a csajtol,mutatja az ártatlan azt közben egy ördögien rossz csaj.
-Biztos akarod?-kérdeztem
-Igen lihegve válaszolt
-Fekete csipkés melltartó és bugyi volt rajta, őrületbe kerget a teste. Nem lehet betelni vele.
Mikor nem volt már rajta semmi csak néztem hogy kaphattam meg ezt a jó nőt és hogy állt velem szóba.A fiókból elővettem az óvszert. Olyan mohó volt hogy alig bírt várni.
-Teljesen biztos vagy benne?
-Csak csináld már
Amikor belé hatoltam olyan könnyedén ment, ennyire jo meg sose volt a szex valakivel .  Elkezdte csókolgatni a nyakamat ami a gyengém...

Te kellesz szenvedéllyelWhere stories live. Discover now