Beszélnünk kell..

1.4K 29 0
                                    

Emily :
Az az este a legjobb volt számomra, nem tudom mi volt velem hogy ennyire akartam, de nem tudtam ellenállni neki. Mostmár viszont nagy szarban vagyok, beszélnem kell Ryannel, lehet rossz döntést fogok hozni, de úgy érzem Jamessel teljesen feloldódok. 
.
.
.

Igazából nem sokat meséltem Ryanről de itt az ideje. Szóval ugye egy bulin találkoztunk nagyon aranyos volt haza kísért , vele is egy húron pendültünk ahogy szokták mondani. Utána való napokon mindig találkoztunk, előtte is teljesen megtudtam nyílni. Mindenről meséltünk egymásnak. Emlékszem hogy mikor kicsi volt és és tanult biciklizni az utcában bele esett a kukába, és amikor ezt mesélte pont egy kuka mellett mentem el miközben a Colámat ittam, egyből ki is köptem a nevetés miatt . Jó tudni hogy valaki bénább nálam. Nagyon sok új helyre elvitt, tengerpartos részre , új éttermekbe. Egyszóval csodálatos kapcsolat csodálatos barát. Tényleg mondhatni a legjobb barátom is volt. De valahogy mikor vele voltam sokszor úgy ereztem nem akar tőlem többet.Vagyis a következő lépést ami a szex lett volna, nem ereztem hogy akarja vagyis akarna engemet, hiányzott a tűz a kapcsolatunkból. Ő is inkább ilyen jó fiú volt, de nála is lehetett látni, hogy benne van néha a rosszban. Viszont, imádtam a barna haját és a kék szemét ami nagyon ritka. A stílusa is nagyon jó volt, amit szeretek is,ha egy fiú jól öltözködik. Mindig nagyon figyelmes volt velem.

De először Jamessel is beszélnem kell mit gondol erről.
Éppen hogy gondoltam erre fel is ébredt .
-Jó reggelt -mondta és átölelt
-Jó reggelt
A haja kicsit össze vissza állt neki de nagyon jól nézett ki.
-Ne húzódj el tőlem
-Mi de nem is
-De , valami baj van?
-Igazából beszélni szeretnék veled, de kérsz kávét?
-Ne tereld, a kávé megvár, beszéljünk most.
-Rendben
Vettem egy mély levegőt és megkérdeztem.

-Te mit szeretnél tőlem?
-Mármint hogy érted?
-Én ilyen kavarás vagyok neked vagy szeretnél többet például kapcsolatot.
-Erről én is akartam veled már beszélni, igazából én se tudom még mi ez,mivel ilyen érzés még soha senkinél nem volt és ki akarom deríteni mi ez meg ha szarul sül is el.
Te mit gondolsz?
-Úgy érzem hogy meg kell próbáljuk ha te is szeretnéd ezt a kapcsolatot.
-Szerintem még ennyire nem akartam semmit.
Majd magához húzott és megcsókolt..
-Készülődnöm kell, találkozok Ryannel.
Elhúzódott tőlem amikor kimondtam a nevét.
Beszélnem kell vele kettőnkről, nem hazudhatok neki tovább.
-De ha bármi baj van hívj és megyek érted
-Nem hiszem hogy lesz bármi baj, de köszönöm
Majd adtam egy csókot neki és ki rohantam a szobából a sajátomba.

-Csak megjöttél barátnőm -mondja Lisa mosolyogva
-Meg bizony
-Meséljél csak nekem hova mentél te az éjszaka közepén.
-Háát.. Jamesnél aludtam
-Nagyon rossz vagy Emily Clark
-Nem is igaz
-És mi volt-vigyorral az arcán kérdezi
-Lefeküdtünk, és nagyon jó volt.
-Úristen ennek nagyon örülök, remélem figyelt rád azért.
-Persze, de igazából én mentem be a szobájába..
-Miből vagy te lány, beteg vagy?
-Nem, dehogyis . Csak egyszerűen nem is tudom , ezt akartam éreztem hogy szeretném
-Ennek örülök hogy nem ő erőltette
-Most viszont megyek Ryannel beszélni
-Jó döntés nem húzhatod tovább és nem hazudhatsz neki.  Remélem jó döntést hoztál.
-Én úgy érzem
-Ha bármi van hívj fel megyek oda ahol vagy!
-Köszönöm Lisa , most megyek szurkolj hogy minden rendben legyen .

Majd elindultam oda ahova a találkozót beszéltük meg Ryannel...

Te kellesz szenvedéllyelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora